Άγχος

7 1 0
                                    

Το άγχος, είναι ένα συναίσθημα, που όλοι νιώθουμε όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια πρόκληση ή όταν νιώθουμε ταραχή.Αν θέλεις να αποβάλλεις το άγχος από το μυαλό σου,τότε μπορείς με λίγη εξάσκηση να τα καταφέρεις.Όλα είναι στο μυαλό λένε και αυτό είναι μία μεγάλη αλήθεια,αλλά αυτό πηγάζει από εσένα.Δεν είμαι ειδικός,αλλά αυτά τα απλά βηματάκια που θα σε αναλύσω στην συνέχεια ελπίζω να επιδράσουν θετικά για εσένα και να σε βοηθήσουν στην ζωή σου.

Ρώτα τον εαυτό σου πως είναι.Όσο χαζό και αν σου φαίνεται.ΝΑΙ,θα σε βοηθήσει.Πως νιώθεις;Χαρούμενος;Λυπημένος;Αγχωμένος;.Αρχικά πρέπει να αναγνωρίσεις το συναίσθημα που νιώθεις.Έτσι θα μπορείς να ψάξεις την αιτία που σε έφερε σε αυτό το συναίσθημα πχ."άγχος".

Γράψε σε ένα χαρτί.Όποιο και αν είναι το συναίσθημα σου,πάρε ένα χαρτί και γράψε πως νιώθεις."Γιατί έχεις αγχωθεί;".Η διαδικασία αυτή σε βοηθά να ηρεμήσεις και να καθαρίσει το μυαλό σου.

Σκέψου θετικά.ΣΤΑΜΑΤΑ να σκέφτεσαι αρνητικά.Να είσαι ευγνώμων για αυτά που έχεις στην ζωή σου.Αγχώνεσαι για την δουλειά σου;για τις πανελλήνιες;Όλα καλά θα πάνε αναλογίσου.Το άγχος είναι κακός βοηθός.Δεν βοηθάς τον εαυτό σου έτσι,πνίγεσαι σε μία κουταλιά νερό ενώ η ζωή έχει τόσα πολλά να σου προσφέρει που δεν το φαντάζεσαι!Αρκεί να το κυνηγήσεις!

Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου.Από το να παίρνεις αντιστρές μπαλάκια και να κάθεσαι σε μία γωνιά περιμένοντας να σου φύγει το άγχος,δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου.Ξάπλωσε 10 λεπτά,πάρε δύο βαθιές ανάσες και θα ηρεμήσεις.


I Can do it!Where stories live. Discover now