1. Rip sudet

45 5 2
                                    

Jungkook

"Tästä on 2 viikkoa kun olin leirillä" Ajatteli Jungkook. Jungkook ja Jimin olivat selvittäneet oudon äänen. Jungkook ja Jimin kutsuivat poliisit, jotka tappoivat sudet. Pojat olivat ilosia.

Jungkook aikoi mennä ratsastamaan Namjoonilla. Kun he olivat niityllä niin he näkivät villin Taehyungin. "Ompa upea Tae" sanoi Jungkook.

Onneksi Jungkookilla oli köysi. Jungkook heitti köyden Taehyungia kohden, mutta se ei osunut Taeen. Jungkook yritti 5 kertaa, mutta se ei onnistunut. Silloin Taehyung lähti pakoon. (Köysi⬇)

Yhtäkkiä paikalla ilmestyi rodeo mies Petri

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Yhtäkkiä paikalla ilmestyi rodeo mies Petri. Perti sai Taehyungin. "Onko tämä sinun?" Petri kysyi Jungkookilta. "Ei, löysin sen" Vastasi Jungkook. Silloin Petri ja Jungkook Taehyungin kotiin. "Onko sinne pitkä matka?" Kysyi Petri Jungkookilta. "Ei" Vastadi Jungkook.

"Mikä tuo on?" Kysyi Hobi Jungkookilta. "Se on villi Taehyung" Sanoi Jungkook. Hobi oli hetken hiljaa kunnes "no pistä se kadulle" Taehyung oli hämmentynyt uudesta paikasta kadulla. Hän pukitti ja potki. Joskus Taehyung yritti päästä pois hyppäämällä.

Oli kulunuttu 2 päivää Taehyungin ottamisesta. Taehyung alkoi jo rauhoittunua. "Myymmekö Taehuyngin?" Kysyi Hobi. "En haluaisi noin hienoa miestä myydä" Sanoi Jungkook surullisena. Silloin Hobi sisälle. Taehyung katsoi Jungkookia ja Jungkook Taehyungia.

Sitten Hobi alkoi ratsataa Ravilla. "Maisk Ravia" Hobi sanoi.

Silloin Hobi otti renkaat ja heitti ne erääseen pylväisiin

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Silloin Hobi otti renkaat ja heitti ne erääseen pylväisiin. Silloin pellolla Jungkook meni silittämään Taehyungia. Taehyung ei karannut vaan antoi Jungkookin silittää.

Seuraavana aamuna Namjoon ja Ravi vietiin kadulle. Siellä he juoksivat kilpaa. "Voi katso noita kahta" Sanoi Hobi. Ylättäen Taehyung katsoi Namjoonia ja Ravia ja Taehyung alkoi pillastua.

Kun Jungkoon katsoi kadulle hän näki kauheita. Sillä Taehyung oli kateellinen sillä Taehyungilla ei ollut kaveria. Jungkook meni taloon ja haki Yoongin Taehyungin luo. Yoongi katsoi Taehyungia.

Yoongi ja Taehyungia varovasti. Sitten se lähti pakoon. Taehyung oli itsekäs ja meni Yoongin luo. Yoongi pelästyi ja lähti pakoon, mutta sitten Yoongi meni Tarhyungin luo ja leikki hänen kanssa.

Pian tuli ilta ja pojat vietiin kotiin paitsi Taehyung. Taehyung oli kadulla yksin ilman Yoongia. Jungkook tuijotti kadulle jossa Taehyung oli. Silloin Hobi kertoi, että Taehyung saa tulla sisälle. Jungkook oli iloinen sillä yöstä tulee kylmä.

Aamu tuli. Sitten Nancy nainen tuli sisään. Taehyung oli jo kadulla. Nainen oli Taehyungin kaveri. Nainen oli etsinyt Taehyungia kauan, sitten Nainen näki Taehyungin pään kadulla.

Taehyung jähmettyi paikoilleen askelten äänet. Sitten hän huomasi Nancyn ja huusi. Jungkook meni katsomaan ja näki Nancy naisen. Jungkook aikoi päästää Taehyungin pois.

Jungkoon itkee kun Taehyung lähti. Mutta Taehyunh piti päästää omaan kotiin. Jungkook kertoi Hobille kaiken. Hobi oli hyvin tyytyväinen Jungkookille.

Taehyung oli oikeasti villi mies. Nyt Taehyung elää elämänsä villinä aina.

Toivottavasti tykkäsitte täst Oon miettiny jo kauan yän tarinan kirjoittamista ja tässä se on❤❤

Mites teil on muute menny tää viikko?

~NK~

~NK~

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
JokeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ