10. RÉSZ❤️

608 31 13
                                    

Íroi szemszög


Jimin édesanyja egy agyvérzés követketében tolószékbe kényszerült. Yegyumot, Rodo vette szárnyai alá.  Suga a hír hallatán sokkos állapotba került. Hobi eszmélett vesztve kórházba került. Egy nap múlva ki is engették. Taehyungékat is nagyon megrázta újjanon szerzett barátuk halálhíre.

Gyönyörű temetést szerveztek Jiminnek, már ha lehet ilyet mondani. Utolsó útjára rengetegen elkísérték. A két volt sulijából mindenki elment a hozzátartozójukkal együtt. Halk zene szólt. Szem nem maradt szárazon. Mindenki halkan, némán sírt. Jungkook is ott volt. Megtört semmilyen színű orcáin sós hideg könnye folyt végig. Egyszerre volt mérges, persze magára szomorú, megtört. Már nem az a keménylegény, aki volt. Szakállát is hagyta megnőni. Nem érdekelte az emberek véleménye.

*****


Jungkook teljesen megtörten  áll ott Jimin sírja mellett. Már egy év telt el azóta az ominózus nap óta. Most is magát hibáztatja. Jogosan. Szerette ő Jimint, csak egy kicsit szeretett volna szórakozni. De azzal nem számolt, hogy ez egy végzet bekövetkeztét hozza elő.

Lehet, hogy nyugodt körülmények között megtudták volna beszélni és minden a régi kerékvágásban folytatóthatott volna. De nem. A sors sanyarú jövőt szánt mindkét léleknek.

"Tudod Jimin még mindig hiányzol. Rettenetesen. És még mindig nem tudok neked mit mondani. Igazad volt mindenbe. Egy gusztustalan féreg vagyok, aki nem képes kimyitni a mocskos száját. Nem mertem veled szemtől szembe állni. Sajnálom. Akár mennyire hietetlen én még most is szeretlek. Habár most ez a legkevesebb. Teljes szívemből gyűlölöl magam. Miután kiontottad életed a szemem láttára és láttam megtört, de mégis gyönyörű mivoltodad szakítottam Yuruval. Igazából nem is szerettem. Nem tudom mi ütött belém. Kisfiúsan viselkedtem. Nem bírtam a szemébe nézni, mert ugyanolyan jószívű és ártatlan tekintetű volt, mint te. Mondjuk te sokkal jobb voltál. Sőt ezerszer. Imádtam az egész lényedet. Most így utólag minden más. Nem akartam, hogy ez legyen.    ..... Én..... nem akartam.... Jimin.  Nagyon neehhm hh h"


Sírva, zihálva borult Jimin sírkövére. Azt hitte, hogy Jimin törékeny kis testét öleli magához jó szorosan, de nem. Ott ült az alkonyatban és csak az hajtogatta egyfolytában, hogy :



























" Szeretlek Jimin. Szeretlek"






























"Vége"


2020.01.22

* Utolsó Mondataim Hozzád*[Jikook] *(Befejezett) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ