Tae vállon fogott és elindultunk a suli bejárata felé. Anya is jött egy kis idő múlva utánunk. Beléptünk. Valamit beszélt anya a portással, de nem igazán azzal foglalkoztam. Hanem azzal, ami ott fogadott. Nem volt senki egyenruhában, mint a régi sulimban. Pedig az ezerszer kisebb volt, de ott ez hagyománynak számított. Itt meg mindenki más ruhában járkált . Volt aki egyszerű ruhát viselt, volt aki ilyen olyan szaggatott ruhát akárcsak én.
De ami nagyon tetszett,hogy fiúk is festették a hajukat és nem is akár milyen színűre. Volt lila, kék és piros, mint Taehyungé.Nagyon tetszettek, mert nekem is bevan festve a hajam mégpedig szürkére. A régi sulimban nem nézték ezt jó szemmel. Egyszercsak, ahogy sétálunk anya megáll egy ajtó előtt.
-Ide kell bemennem a könyveidért, meg alá kell írnom egy két paírt. - mutat az ajtóra bekopog majd egy hangos "tessék" után be is megy rajta.
-Nézd Jimin ott vannak a haverjaim. - kiált fel Tae.
Jön felénk két nagyon magas srác. Az egyiknek barna a másiknak lila a haja. Az előbb már láttam a lilahajút. Na állj! Most ezt jól látom? Az a két srác fogja egymás kezét? Itt nem ítélik el az embert a mássága miatt vagy mi a fészkes fene? De jó már!
-Szia Tae-kiáltják szinte egyszerre.
-Sziasztok! Ő az új osztálytársunk Jimin, akiről meséltem. - mondja vigyorogva Tae. Ez a srác mindig vigyorog? Nem fájdul meg az arca? Mit mesélhetett nekik rólam?
-Szia én Jin vagyok - mondja a barna hajú.
-Aki pedig mellettem áll ő a barátom Namjoon. - mondja az említtere nézve. Akkor az előbb a lilahajú Namjoon volt. Értem.Sziasztok! - mondtam félénken. Persze hiszen most jöttem ide. Senkit sem ismerek igazán.
-És Jimin ismersz még valakit innen a suliból? - kérdezi Namjoon.
-Nem esddig csak titeket hármotokat ismerlek. - mondtam határozottan.
-Oh akkor te még nem ismered a suli legmenőbb, legszexibb fiuját. - monja Jin kuncogva.
-Hé én is itt vagyok nem tűnt fel? - kérdezi Namjoon felvont szemöldökkel.
-Jajj szivem tudod hogy értettem. Nekem csak te vagy senki más. - gyügyögte Jin, Namjoonnak egy csókot nyomva ajkaira.
-Nem nem ismerem. - mondtam egy kicsit zavaromban, mert olyan édesek ők ketten. Bezzeg én.! Magányosan 6 kutyával és 8 macskával fogok meghalni. "Milyen szép!"
Közben anya kijött a teremből és egy csomó könyvet nyomott a kezembe.-Tessék fiam itt vannak a könyveid és az igazgató mondta, hogy még ma elkezdheted a tanulást. A többiek majd körbevezetnek és megmutatják neked, hogy mikor és hol kell lenned. Na de én most megyek, mert én is elkezdem a munkát még ma. - hadarta el gyorsan mondanivalóját. Elköszönt közben, majd el is tűnt.
-Azt mondtuk, hogy a menci sráccal leszel egy osztálybam akárcsak velünk? - kérdezi Jin.
-Ő... Nem de nem is izgat. - mondtam félvállról.
-Te heteró vagy ugye? - kérdezi Namjoon.
-Nem - válaszoltam egyszerűen.
-Ohha akkor vigyázz a kis nyuszifiúra. - nevet egyet Tae.
-Miért vigyázzak? - kérdeztem értetlenkedve.
-Ja semmi semmi. - von vállat Tae.
Ezzel meghallottuk a csengőt és bementünk egy terembe. A tanár azonnal ott termett a teremben, majd szólt, hogy maradjak állva az osztállyal szemben és mutatkozzak be. Közben megtudtam, hogy Minah nak hívják. Nagyon kedves és anyáskodónak tűnik. Mindenki ott volt ben. Csak kettő hely volt a teremben,ami még üres volt.
Elkezdeném, amikor is egy srác robogtat be a terembe kér elnézést a késésért, majd leül.
ESTÁS LEYENDO
* Utolsó Mondataim Hozzád*[Jikook] *(Befejezett)
RomanceEz egy Jikookos történet lesz. Előre szólok, hogy, 18+ os rész és esetleg csúnya beszédek is lesznek benne. És előre bocsánat azért is mert, még csak kezdő vagyok. Soha nem írtam még ilyesmit, sőt semmifélét sem........😅🙏 A végén még én is bőgtem...