Οδηγαω για άλλη μια φορά με αυτην πίσω μου να νιώθω το άγγιγμα της οταν πατάω γκάζι..
Από την ώρα που φύγαμε από την θάλασσα απλώς μείναμε κάπως ντροπαλοι να το πω και έτσι..
Το ματανιωσα;;;
Δεν ξέρω τι σκατα έκανα και την φιλησα..
Δεν ήταν ένα ήταν πολλά..
Και αυτά τα πολλά ακόμα δεν τα απόλαυσα όσο ήθελα..
Αντιστάθηκε στο τέλος όπως το είχα υποψιαστεί..
Με έσπρωξε από δίπλα της και είπε ένα πάμε να φύγουμε αργήσαμε..
Σε άρεσε γαμωτο σου ξανθιά γιατί με αποφεύγεις;;
Και γαμω την τύχη μου την έχω ακόμα πίσω μου και δεν μπορώ να γυρίσω και να την κοιτάξω ούτε να της μιλήσω..
Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει..
Το ξέρω την γουστάρω και πολύ αλλά τι άλλο σκατα τρεχει μαζί μου;;
Μόλις φτάνουμε στο σπίτι βάζω την μηχανή μου στο γκαράζ ενώ αυτήν κατεβενει..
"θα πω ότι πήγα μια βόλτα και με βρήκες εσύ και μου είπες να παμε μαζί" νομίζει πως θα το χαψουν;;
"οκ" λέω κοφτά ενώ με κοιτάζει ξαφνιασμενη και φεύγει σιωπηλά..
Έτσι θα είμαστε τώρα;;
Γιατί νόμιζα πως μετά από το φιλί θα αλλάξει η όλη συμπεριφορά απέναντι μου;;
Έκανα λάθος..
Αφού ανεβήκαμε από τις εσωτερικές σκάλες που έχουμε πάμε μπρος το σαλόνι και εκεί τους βλέπουμε όλους μαζεμενους.
Καλέ τι σκατα κάνουν όλοι αυτοί στο σπίτι μου;;
"μαρίνα" αναφωνεί η αδερφή μου ενώ σηκώνεται από το καναπέ και την βάζει στην αγκαλιά της..
"που εισασταν ανυσηχησαμε" λέει ο Μαξ ενώ με το βλέμμα του καρφώνει την Μαρίνα..
Τι κάνει ο παπαρας εδώ;;
Μα δεν είπε θα βλέπαμε ταινία τι δουλειά έχει στο σπίτι μου;;
"μαρίνα μου" λεει η μαμά μου ενώ βγαίνει από την κουζίνα και τρεχει να την αγκαλιάσει..
Τι σκατα μόνο για την Μαρίνα ανυσηχησαν;;
"φίλε που ήσουν;;" ρωτάει ο Νίκος ενώ κοιτάω τον Γιάννη που με κοιτάζει με ένα χαμόγελο..
Έτσι και του ξέφυγε τίποτα τον γαμησα..
" ήμουν με γκόμενά" λέω κοφτά ενώ βλέπω την ξανθιά να γυρίζει και να με κοιτάζει εκνευρισμένη..
YOU ARE READING
Who Am I really?(sequel New family?)
Teen FictionΤο ονομα του προδίδει ενα αγγελικό καλο αγορι ομως ολοι τον θεωρούν το κακο αγορι.. Αγγελος Παπαγεωργίου ενα καλο αγορι η ενα διαβολικό αγορι; Ποιος ξέρει αραγε; Sequel,New family? Οι ζωες των παιδιών τους και οχι μονο.. Φιλιες,εφηβικοι ερωτες,νεα π...