25

361 36 21
                                    

Είμαστε όλοι στο τραπέζι και τρώμε μεσημεριανό..

Σχολείο σήμερα δεν ξέρω τι σκατα έγινε γιατί πολύ απλά δεν πήγα.

Μετά την όλη φάση με την ξανθιά έφυγα χωρίς τίποτα παραπάνω..

Ούτε τον λόγο που την φίλησα δεν είπα αλλά ουτε λογαριασμό δεν έδωσα και στην μάνα μου αν και περιμένουν και οι δύο..

Ένα σας λέω η μία κοιτάει εμένα με σοβαρότητα και η άλλη απλώς αδιάφορα περιμένοντας μια εξήγηση..

Πιστεύω καταλάβατε ποιες είναι αυτές οι δύο..

Τρώω ήσυχα όπως και οι υπόλοιποι αν και ο μπαμπάς και η ελπίδα τους τρώει να μιλήσουν..

Γιος και κόρη τα ίδια μυαλά..

"λοιπόν πως τα περάσατε κορίτσια μου στο σχολείο;;" ρωτάει ο μπαμπάς ενώ της κοιτάει και οι δύο και η μαμά γυρίζει το βλέμμα της σε αυτές..

"πολύ ωραία μπαμπά θα πάμε εκδρομή τριήμερη" λέει η ελπίδα χαμογελαστή ενώ η ξανθιά αχνά δεν έβγαλε..

"πολύ ωραία χαίρομαι εσύ μαρίνα πως τα πέρασες στο σχολείο;; "γιατί τον καίει τόσο;;

Και γιατί γυρνάει και με κοιτάει με ένα πονηρό βλέμμα μόλις της το ρωτάει αυτό;;

" καλα"λεει αδιάφορα η ξανθιά και γυρίζω να την κοιταξω..

Κάτι έχει αυτήν..

Είναι σαν στεναχωριμενη και το βλέμμα της έχει πόνο..

Τι έγινε;;

"θα μπορούσα να πάω πάνω;;" ρωτάει η ξανθιά και η μαμά την κοιτάει ξαφνιασμενη..

"τι έχεις καλή μου;;" την ρωτάει ενώ αυτήν δεν απαντάει και σηκώνεται από το τραπέζι ενώ φεύγει σκεδον τρέχοντας..

Τι έγινε μόλις τώρα;;

Πριν ήταν καλά με κοιτούσε και περίμενε απάντηση τώρα κάτι έπαθε..

"η αδερφή της" λέει η αδερφή μου στην μαμά και το βλέμμα της σκοτείνιαζε..

"ε όχι" την ακούω να ψυθιριζει και εγώ σηκωνομαι ανυσηχος..

Πρέπει να μάθω τι σκατα έχει η ξανθιά..

"άγγελε που πας;;" ρωταει ο μπαμπάς και εγώ τον αγνοώ τέλειος.

Τρέχω στις σκάλες και άκουω κάποιον από πίσω μου να με φωνάζει..

"μην κάνεις καμιά βλακεια είναι χάλια" φωνάζει η ελπίδα και εγώ απλός προχωράω τρέχοντας και σε χρόνο ρεκόρ έχω μπει μέσα στο δωμάτιο της..

Who Am I really?(sequel New family?)Where stories live. Discover now