Το τραγούδι άσχετο με το κεφ απλώς το άκουγα όταν έγραφα..
Αν θέλετε ακούστε το.
Pov Marina..
"σε ερωτεύτηκε" λέει η ελπίδα ενώ πίνει το καφέ της.
"μήπως παίζει μαζί της;;" ρωτάει η Νικόλ ενώ πίνει και αυτήν μια γουλιά από την κούπα της..
"εγώ νομίζω πως πρέπει να την αφήσουμε την έχουμε ζαλίσει" αναφωνεί η Χρύσα ενώ κοιτάζει εμένα που έχω πάρει ένα ανηξερο και μπερδεμένο βλέμμα..
Είμαστε στην κουζίνα του σπιτιού της ελπίδας όλες μαζί είπαμε να πάμε για καφέ αλλά δεν είχα όρεξη..
Μετά από όλα αυτά που έγιναν σήμερα περιμένω πως και πως να πάει το αύριο και να βγει η τελική απόφαση..
Θέλω ηρεμία..
Και με αυτές εδώ;
Δεν μπορώ ούτε να κάτσω να σκεφτώ τι θα κάνω με τον άγγελο.
Όλο αυτό είναι μπερδεμένο αλλά να λέμε τις αλήθειες μας..
Μου αρέσει..
Μου αρέσει πολύ δεν λέω μου τράβηξε από την αρχή το ενδιαφέρον..
Αλλά την πρώτη μέρα που τον είδα φώναζε από μακριά 'κινδυνος' και ναι είναι..
Γιατί έχω κινδυνέψει κατά πολύ..
"αφού σου λέω ο άγγελος ποτέ δεν θα έλεγε σε κάποια ότι του αρέσει και δεν θα την φιλούσε μόνο πηδαει δεν φιλάει με συναίσθημα" λέει η ελπίδα μιλιοντας στην Νικόλ.
"που το ξέρω εγώ πως δεν θα την πληγώσει και ότι δεν είναι ένα παιχνίδι που σκαρώνει με τους φίλους του;; "αλήθεια θα μαλωσουν για το αν ο άγγελος είναι ερωτευμένος μαζί μου;;
Αυτό δεν το ζω..
" είναι αδερφός μου τον ξέρω δεν σκαρώνει τίποτα εξάλλου αν ήταν αλήθεια αυτό που λες θα μου το έλεγε ο γιαννης"δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα..
Τελικά είμαι η μόνη που δεν συμμετέχω στην συζήτηση..
"πως είσαι τόσο σίγουρη;;.. Και μένα θα μου το έλεγε ο Νίκος αλλά ξέρεις αν θα πουν αλήθεια; "ωχ...
" τι υπονοείς;; "κάποιος να της σταματήσει..
Η Νικόλ σηκώνεται όρθια το ίδιο και η ελπίδα και είναι πρόσωπο με πρόσωπο..
"ότι μπορεί και ο Γιάννης να παίζει με σενα"και να το..
"τι είπες ρε ηλιθια;; "είναι έτοιμη για μάχη..
ESTÁS LEYENDO
Who Am I really?(sequel New family?)
Novela JuvenilΤο ονομα του προδίδει ενα αγγελικό καλο αγορι ομως ολοι τον θεωρούν το κακο αγορι.. Αγγελος Παπαγεωργίου ενα καλο αγορι η ενα διαβολικό αγορι; Ποιος ξέρει αραγε; Sequel,New family? Οι ζωες των παιδιών τους και οχι μονο.. Φιλιες,εφηβικοι ερωτες,νεα π...