Έχω έτοιμα τα πράγματα αυτό ήταν σε λιγότερο από μισή ώρα θα έχω εξαφανιστεί από εδώ..
Δεν ξέρω την αντίδραση των γονιών μου η της ελπίδας αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι η ξανθιά δεν το πήρε και τόσο καλά και ας υποκρίνεται..
Τα παιδιά ούτε που ήρθαν από εδώ ωραίοι φίλοι είναι τελικά προτίμησαν να μην με ακολουθήσουν..
Μα φυσικά έχουν τις γκόμενές τους..
Στο αεροδρόμιο θα πάω με το αυτοκίνητο μου και μετά κάποιος από αυτούς θα το γυρίσει πίσω στο σπίτι..
Εκεί θα αγοράσω άλλο αρκεί να βρω λεφτά γιατί είμαι σίγουρος πως ο μπαμπάς το πρώτο καιρό δεν θα στέλνει..
"άγγελε" μπαίνει μέσα στο δωμάτιο η ελπίδα ενώ εγώ βάζω καλύτερα την βαλίτσα στην ντουλάπα..
"τι θες μικρο;" ρωτάω και γελάει ειρωνικά.
"ξανά γύρισε ο παλιός σου χαρακτήρας;;" ρωτάει και γνεφω ενώ κάθεται στο κρεβάτι μου στεναχωριμενη..
"τι έχεις και είσαι έτσι πες μου γιατί σε λίγο φεύγω" της λέω κοφτά και αναστενάζει..
"γιατί φεύγεις γαμωτο αφού την αγαπάς γιατί την αφήνεις πίσω;;" τι σκατα για να πει για την φίλη της ήρθε;;
Αδερφή να σου τύχει..
"μικρή δεν θα μιλήσω με σένα για αυτό εντάξει αν δεν θες τίποτα άλλο φύγε "της λέω όσο πιο σκληρά μπορώ και σηκώνεται..
"θα φύγω αλλά να ξέρεις θα μου λείψεις ρε ηλιθιε"μου λέει και έρχεται κοντά μου ενώ με αγκαλιάζει..
Ναι ok δεν είμαι εγώ τώρα για αγκαλιές με την μικρή..
" σταματά τις μαλακιες αυτά είναι για τους φλωρους"της λέω ενώ την σπρώχνω..
"αυτό να το σκεφτόσουν πριν παραδεχτείς μπροστά σε όλους ότι είσαι ερωτευμένος με την Μαρίνα" γαμω γιατί μου θυμίζει το ρεζιλίκι;;
"μπορείς να μην μου το θυμηζεις ακόμα βρίζω τον εαυτό μου για αυτο"της λέω και γελάει..
" γιατί επειδή το είπες μπροστά μας ή επειδή ερωτεύτηκες πρώτη φορά;; "ρωτάει και μένω στην ερώτηση της..
Τι φλώρος που έχω γίνει εξαιτίας της ξανθιάς..
"και τα δύο" λέω και βγάζω τις βαλίτσες ενώ κοιτάω την ώρα..
"δηλαδή δεν αστειεύεσαι;;" ρωτάει δείχνοντας τις βαλίτσες..
" οχι"λεω απλά..
KAMU SEDANG MEMBACA
Who Am I really?(sequel New family?)
Fiksi RemajaΤο ονομα του προδίδει ενα αγγελικό καλο αγορι ομως ολοι τον θεωρούν το κακο αγορι.. Αγγελος Παπαγεωργίου ενα καλο αγορι η ενα διαβολικό αγορι; Ποιος ξέρει αραγε; Sequel,New family? Οι ζωες των παιδιών τους και οχι μονο.. Φιλιες,εφηβικοι ερωτες,νεα π...