κεφαλαιο 14

4.1K 139 2
                                    

Ίρις pov

Εδώ και ώρα χορεύω με την Ανάστασια τα αγόρια έχουν πιάσει την κουβέντα σε κάτι κορίτσια. Πωω τα καημένα τα λυπάμαι έτσι όπως τα βλέπω παίζει να μην έχουν λεφτά δεν εξηγείται. Αυτά που φοράνε με το ζόρι καλύπτουν τα βασικά.

Το θέμα όμως δεν είναι αυτές αλλά το γουρούνι ο Στέφανος. Τι νομίζει δηλαδή ότι θα παίζει μαζί μου θα με φυλάει μετά θα κοιτάει άλλες ; όταν πάω να φλερτάρω με κάποιον θα τον πλακώνει στο ξυλο; καλά τώρα δεν το έκανε αλλά στο τσακ ήταν. και τώρα σαλιαριζει με όποια βρει όχι αγοράκι.

σκέφτομαι πριν πάρω την απόφαση να πάω στο μπαρ για ακόμα ένα ποτό.

??:"2 σφηνάκια τεκιλα " λέει μια γυναικεία φωνή. Γνωστή μου φαίνεται.

Το βλέμμα μου γυρίζει προς το μέρος της το ίδιο και εκείνης.

Εγω:"Ιωαννα;" η λέξη που είπα καθώς γουρλωσα τα μάτια μου.

Ι:"Ιρις;" η δική της λέξη καθώς με κοιτούσε με το ίδιο ακριβώς βλέμμα.

Τοτε αρχίζουμε να ουρλιαζουμε, αγκαλιαστηκαμε και χοροπηδούσαμε πάνω κάτω σαν χαζα.

Περιττό να σας πω ότι πέσαμε κάτω και μας κοιτούσαν όλοι σαν εξωγήινους. Αλλά θέλετε να ακούσετε και το καλύτερο μας έπιασε νευρικό γέλιο τόσο δυνατό που κόντευε να ξεπεράσει και την μουσική. Αυτά είναι!!

...

Η Ιωάννα ήταν μια από τις 3 καλύτερες μου φίλες στο Λύκειο περνούσαμε καταπληκτικά και γενικά είμασταν η τέλεια τετράδα όπως καταλάβατε οι άλλες 2 ήταν η Αναστασία και η Ειρήνη όμως στην τρίτη λυκείου η Ιωάννα μετακόμισε με την οικογένεια της και είχα να την δω σχεδόν 2 χρόνια.

Αφού αναλύσαμε ότι έχει χάσει η κάθε μία ξεχωριστά από την ζωή της άλλης αυτά τα δύο χρόνια. Πήγαμε να βρούμε την Ανάστασια. Όταν φτάνουμε πίσω της αφήνω την Ιωάννα να την πλησιάσει ενώ εγώ κάθομαι.

Ιω:" ψτ κοπελιά κάνε ποιο εκεί τον κωλο σου χορεύουν και άλλοι εδώ " λέει και της δίνει ένα χαστούκι στον πισινό.

Α:"Γαμω-.... ΙΩΆΝΝΑ;"Ξεκινάει να βρίζει αλλά μόλις γυρνάει και βλέπει την Ιωάννα μένει κάγκελο.

Ι:"Ναι εγώ " λέει σε στυλ ντιβας και περνούν αγκαλιά η μια την άλλη.

Α:"Μωρή ηλίθια ήρθες και ένα τηλέφωνο δεν μας πείρες " ρωτάει η Αναστασία αλλά μια αντρική φωνή την διακόπτει.

??:"Ιωαννα που εισαι τόση ώρα ρε και σε ψάχνω " ρωτάει το αγόρι με νεύρο. Μάλλον είναι το αγόρι της.

Μy protector.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt