Αναστασίας pov
Η ώρα είναι 10:00 πμ και εγώ μόλις τελείωσα και περιμένω τον Άρη να έρθει να με πάρει. Χθες τελικά δεν βγήκαμε γιατί έπρεπε να πάω από την δουλειά για κάτι τελευταία χαρτιά που μου ζήτησαν αλλά και για το συμβόλαιο. Το βράδυ όμως μιλήσαμε βιντεοκλήση.
Μπορώ να πάω πως έχουμε έρθει πάρα πολύ κοντά και επιτέλους αυτό που ήθελα τόσο καιρό μπορεί και να συμβεί.
Η κόρνα του αμαξιού ακούστηκε και εγώ χωρίς να χάσω περισσότερο χρόνο πήρα κλειδιά και κινητό έσβησα φώτα ,βγήκα από το σπίτι και μπήκα στο αμάξι.
Εγω:"Γεια σου" είπα και του έδωσα ένα φίλη στο μάγουλο εκείνος είχε μείνει και με κοιτούσε περίεργα τόσο που αρχήσα να ανησυχώ μήπως έγινε κατι .
Α:"Είσαι πανέμορφη" και ένα βάρος έφυγε από πάνω μου αλλά και ταυτόχρονα κοκκίνισα.
....
Ίρις povεγω: "jerald αγόρι μου που εισαι; έλα πάμε βόλτα " φωνάζω σε όλο το σπίτι αλλά δεν τον βρίσκω πουθενά.
Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι που μπορεί να είναι.
Η πόρτα ανοίγει ξαφνικά και βλέπω έναν Στέφανο φορτωμένο με πράγματα.
Αφού μπαίνει στο σπίτι κλείνει την πόρτα ,αφήνει κάτω τα πράγματα και με πλησιάζει εγώ ανοίγω τα χέρια μου καθώς περίμενα να με πάρει αγκαλιά για να με χαιρετήσει αυτός όμως με προσπερνάει και βάζει το λουρί στον jerald για να τον βγάλει βόλτα.
Καλά αυτόν τον φώναζα πόση ώρα και μόλις ήρθε ο Στέφανος χωρίς καν να μιλήσει εμφανίστηκε;
και ο Στέφανος ούτε ένα Καλημέρα;Εγω:"Ούτε ενα Καλημέρα δεν θα μου πεις ;" ρωτάω και τον κοιτάω στα μάτια κάτι που δεν κάνει αυτός.
Σ:"αα Καλημέρα " λέει ξερά λες και το λέει με το ζόρι και βγαίνει από το σπίτι.
Τι στο ... επαθε τώρα;
μπορεί να μην έχει όρεξη. Σκέφτομαι και αποφασίζω να βάλω σκούπα αφου λείπουν και οι δύο.
....
Μόλις τελείωσα με την σκούπα και ξεκίνησα να φτιάχνω μια ομελέτα με πατάτες για να φάμε.
Όσο μαγειρεύα σκεφτόμουν πως πέρασαν οι μέρες από τότε που ήρθα σπίτι του Στέφανου.
Είμαι αρκετό καιρό εδώ και ο Μανώλης δεν με έχει ενοχλήσει.Μήπως γι'αυτό είναι έτσι ο Στέφανος. Μήπως κουράστηκε με όλο αυτό το θέμα;
Και ο Μανώλης πολύ εύκολα εξαφανίστηκε λες να σχεδιάζει τίποτα.
STAI LEGGENDO
Μy protector.
FantasyΣ:"Σε πείραξε;" ρωτάει καθώς με ότι του είπα έδειχνε να νευριάζει ακόμα περισσότερο. Δεν μίλησα δεν ήξερα τι να του πω ότι με απείλησε; οτι με χτύπησε; η ότι πήγε να με βιάσει για μια ακόμα φορα; Σ:"ΜΙΛΑ ΓΑΜΩ.ΜΙΛΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ;"επαναλαμβάνει την ερώτη...