9th June 2004
-Sara , coboara mai repede ! Trebuie sa cunosti pe cineva.striga mama la mine.
Cobor incet pe scarile mari si numeroase. Intru in bucatarie , unde se afla mama cu inca doua persoane:un baiat ce pare de varsta mea si o femeia ce pare de aceeasi varsta ca mama.Baietelul avea parul drept castaniu, putin ciufulit.Ochii lui erau de un verde precum smaraldul.Statea cuminte langa femeia ce pare a fi mama lui, o femeie de aproximativ 30 de ani, cu bucle aurii date pe spate.Ma priveste prietenos cu ochii de culoarea ciocolatei.Dupa ce termin de analizat chipul angelic al femeii , imi mut privirea spre baiat, ochii lui verzi intalnindu-i pe ai mei.Ne holbam unul la celalalt pana cand vocea mamei ne intrerupe.
-Sara, saluta-i pe vecinii nostri, Harry si Anne Styles.S-au mutat in casa de vis-a-vis.
Deci pe baiatul cu ochii incredibili il cheama Harry.Ce nume frumos!
-Hei....spun eu timida , evitand contactul vizual.Cand imi ridic capul observ ca Anne se apropie de mine.
-Buna Sara.Eu sunt Anne.spune femeia incet.Tu si Harry va veti intelege foarte bine, presimt asta, avand in vedere ca e doar cu un an mai mare ca tine.
Inca o informatie .Harry e mai mare cu un an deci are 8 ani.
-Ce ar fi daca voi doi v-ati duce sus sa mai vorbiti cat timp eu si Anne savuram o cafea.
Sfioasa, ma intorc cu spatele si pornesc spre scari, Harry urmandu-ma.Dupa ce urcam scarile, ne indreptam spre dormitorul parintilor.Cum intram in camera, eu ma arunc un pat , simtindu-ma in mediul meu.Harry ma priveste, dorinta de a se arunca alaturi de mine citindu-i-se pe chip.
-Hai Harry! il indemn, observandu-i timiditatea.Nu ezita niciun moment si se arunca in pat , zbuciumandu-ma.Dupa putine sarituri in patul pufos, Harry observa un sutien de-al mamei pe jos, pe care incearca sa si-l puna.Il privesc amuzata, apoi incepem amandoi sa radem.Dupa putin timp , zambetul imi dispare de pe fata, iar Harry ma observa.
-Sara, ce se intampla?
-Nimic doar......Harry imi promiti ceva?
-Sigur orice.
-Promite-mi ca vom fi cei mai buni prieteni intotdeauna.
-Iti promit Sara.spune Harry apoi ne continuam joaca.
Din acea zi am fost de nedespartit .*********
Si am postat si primul capitol.Imi pare rau ca a durat atat si nu este lung, dar sunt a 8 a si am multe teme si putin timp.M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati lasa pareri in comentarii . :*