Harry's pov
Azi va fi o zi speciala .Cel putin asa sper.Ma trezesc de dimineata si ma pregatesc sa plec pana in centru.Dupa ce imi termin rutina de dimineata si iau micul dejun , ma indrept spre masina mea parcata in fata casei.Pornesc motorul si ies pe sosea. Dupa putin timp telefonul incepe sa vibreze .
"Unde pleci asa de dimineata?" era de la Sara.
"Iti pregatesc o surpriza, tu ce crezi?"
"Harry Edward Styles ce ai de gand?"
"Vei vedea,iu ....Nu , nu inca , adica nici macar nu stiu daca ea simte acelasi lucru pentru mine.Sterg mesajul si scriu unul nou."Sara Jade Martin vei vedea!" mult mai bine.
Ma opresc la semafor si incep sa ma gandesc ce cadou sa ii iau.Afundat in gandurile mele nu observ ca semaforul s-a schimbat , iar soferii din spatele meu ma clacsoneaza.
Pornesc masina nervos si virez la dreapta, spre iesirea din oras.Ma uit pe geam admirand privelistea de afara , cand observ o prostituata ce imi face cu mana.Ce scarbos! Era imbracata cu o fusta mini mov si un tricou ce ii punea in evidenta sutienul rosu aprins.Imi intorc privirea, scarbit, si ma uit atent la drum.
Deodata observ o masina albastra ce intra pe contrasens , indreptandu-se spre mine.Incerc sa evit , insa prea tarziu, masina o loveste din plin pe a mea , eu pierzandu-mi cunostinta.
Sara's pov
Pornesc televizorul plictisita.Ma asez pe canapeaua rosie si confortabila si ma uit la stiri.
In urma cu mai putin timp a avut loc un accident la iesirea din oras.O masina neinmatriculata a lovit din plin un Range Rover negru.Din pacate soferul a decedat, insa proprietarul masinii , din spusele politistilor, furata este in stare grava la spital.Medicii........
Bietul sofer! Nu imi imaginez ce e in sufletul rudelor.Dupa putin timp sunt aratate imagini de la locul accidentului.Raman impietrita cand vad masina lui Harry zdrobita.Nu nu se poate! Nu e altcineva , nu are cum! izbucnesc in plans.Mama intra in camera speriata si ma ia in brate.-Sara scumpo ce ai patit? ma intreaba mama panicata.
-Harry....uita-te la stiri! spun , controlandu-mi cu greu plansul.
-Oh draga! Nu mai plange! Bietul Harry!
-Mmm..mama ....Harry....e mort!
-Draga calmeaza-te ,Harry e bine o sa vezi.
-Ba nu mama ,Harry nu mai e!tip cat de tare pot si izbucnesc din nou in lacrimi.
Harry's pov
După câteva momente de inconștiență ,ma trezesc. Îmi observ Range Rover-ul grav avariat de o mașină albastra .Ma apropii de locul accidentului ,încercând sa vorbesc cu un polițist ce nota detalii intr-un caiet.
-Ma scuzați....încerc sa conversez însă se pare ca polițistul nu ma aude.Ma scuzați..spun mai apăsat si mai tare.In zadar,polițistul tot ma ignora .După câteva clipe văd mașina visinie a Sarei .Ce bine,macar ma va baga in seama cineva.Cu lacrimile in ochii,aceasta coboară rapid din mașină si se apropie de masina politiei.Eu ma grăbesc sa o îmbrățișez ,insa când îmi întind mâinile spre ea,Sara trece prin mine,continuandu-si drumul spre polițiști.Ce naiba a fost asta?ma încrunt si ma îndrept spre Sara.
-Ce s-a întâmplat ,domnule?E adevărat?il întreabă pe polițist mama Sarei.
-Sunteți rudele victimei?întreabă ,iar Sara plânge si mai tare la auzul cuvântului "victimei".
-Suntem prieteni foarte apropiați. raspunde doamna Martin.
-Îmi pare rău.Conducatorul mașinii Range Rover a decedat pe loc. Condoleanțe.
-Nu !Nu se poate!tipa Sara cat de tare poate .
Am murit?