8 Чиний Жиёон

4.6K 111 3
                                    

Зөа бараг  1 жил  6 сар өнжсөний эцэст үргэлжлүүлэхээр шийдлээ ккк

Хүмүүсийн инээлдэх чимээнээр Жиёон гүн нойрноосоо сэрэхэд Намжүүн Жиёоныг тас тэврэн унтах бөгөөд Жиёон гараас нь мултарч үл чадан тийчэгнэж байгаад  ямар нэгэн адын бодол төрсөн бололтой үл ялиг инээгээд гараа доош оруулан Намжүүний эрхтэнийг оролдож эхлэв. Намжүүний эрхтэн чангарч бэлэн болохтой зэрэгцэн Намжүүн нүдээ нээн Жиёоныг нэг том хараад угз татан доороо оруулаад Жиёоны нууцлаг эрхтэнрүү бүдүүрч чангарсан эрхтэнээ тултал нь хийгээд хамаг байдгаараа хөдлөж эхлэв. Хөдлөхдөө Жиёоны хүзүү, уруулыг ханаж цадахаа үл мэдэх адил үнсэж долооно.  Жиёон орь дуу тавихыг хүсэх  ч гал тогоонд инээлдэх хүмүүсээс нуухыг хичээн авиа гаргахгүйн тул уруулаасаа цус гартал амаа жимийжээ . . .  Дахиад нэг гэж Намжүүн аяаархан шивнэв.

Үгүй дээ чи шөнжин намайг эдэлсэн Жиёон үл ялиг инээн нүцгээ биеээ орны даавуугаар ороогоод хувцасаа аван угаалгын өрөөнд оров. Толинд өөрийгөө хараад ой гутах шиг янхан гэдэг нэрийг минь одоо худалч гэх үг дагах болчихлоо тэр аяаархан шивнээд нүүрээ хүйтэн усаар угаагаад хувцаслав. 

Жиёоныг гал тогооны өрөөнд ороход Сэхүн Good morning beaty  чи их сайхан амарсан харагдаж байна. 

Ардаас нь Мину инээн ийм царайтай бүсгүй аль нэг охидын хамтлагт орох хэрэгтэй байсан юм хайран юм.

Энгийн амьдрал? нэгэн хэвийн дүр төрөх, сайн хүн байх гэж жүжиглэх, өөрийн үнэн төрхийг нуух, төгс нэгэн байх? энэ бүхэн юунд хэрэгтэй юм зүгээр л олон хүнд таалагдахын тулд би ямар нэгэн утсан хүүхэлдэй болохыг хүсээгүй юм. Та нарыг нэг л зүйл буруу хийхэд харааж зүхээд газар доор ортол чинь чичлэх ард түмэн энэ чинь Солонгос манай улс ийм л улс хог новш чи тэднээр цаг хугацаатай хайрлуулана хараал идэг би юу яриад байнаа бурхан минь . Жиёон ингэж хэлээд сууж байсан суудлаасаа босон 2 гараараа толгойгоо бариад би явлаа гээд тэднийг орхив.

Жиёон такси барих гэж бүдчин алхах зуураа араас нь машин дагаж байгааг мэдэрч байлаа Жиёон шуудхан эргээд харчихав. Машин зогсож Жин машинаас бууж ирээд хоолойгоо засав. 

Орой 8 цагт ххх клубд ирээрэй 

Нэгэнт л унтахаас цааш буудалд уулзацгаая та нараас хурдан салмаар байна.

Долоон шөнийн гайхамшиг \Дууссан\Where stories live. Discover now