Fırtına Öncesi Mutluluk

102 5 0
                                    

Hemen İpek 'in odasına geçtik. '' Söyle bakalım hayırsız komşum neden geldin ?'' dedi yüzünden gülmeyle ve imalı karışık bir bakışla. '' Neden olacak gül cemalin özledim.'' dedim. Ve inanmadı tabi. Biraz sustuk ve bakıştık. Dayanamayıp ''Bak içime doğdu annem size kek getirebilir. Ha bir de şu senin gözünde romantikli kitap benim gözümde salak kitabı sana getireyim dedim.''dedim. '' Yine başını okuyup bıraktın demi .''dedi.Bak nasıl da tanıyor kankasını. '' Ne yapayım gerçekten çok aptalca'' dedim. Bir anda İpek dalıp gitti ve sonra bana döndü '' Neresi aptalca bence insanın aşık olması çok güzel bir şey sana da tavsiye ederim.'' dedi.Kusar gibi bir hareket yaptım. '' Sen böyleysen hiç almayayım canım. Kızım bence baya mantıksız bir şey , mantıklı insan aşık olmaz. '' dedim gururla. Güldü ve '' Zaten aşk mantık dışı '' dedi. Bende '' Bak kendin de söyledin mantık dışı . Mantık dışının kime ne yararı olmuş ki.'' dedim. Bu sözel münakaşa böyle uzayıp giderdi ki zil çaldı, evet beklenen son kek geldi.

Hemen İpek ile aklımıza Ömer geldi. ( Ömer bizim kız grubunun son üyesidir.) '' Hadi Ömer'i de çağır da çay bahçesine kekimizi de alalım ve gidelim.'' dedi. Bana uyar işareti yaptım. İpek kekleri hazırladı ben de Ömer'e haber verdim. Tabi ki reddetmedi. Her şeyi hazırladık ve çay bahçesine indik. Pazar günleri çok güzel oluyordu burası diye iç geçirdim. Hemen gözüm Ömer'i aradı ve zaten Ömer bizden önce gelmişti.

Ömer'in oturduğu kamelyaya gittik ve görsel şöleni yapmaya başladık. Ömer'e yalvar yakar 3 tane çay da söylettik ve başladık sohbet etmeye. Ömer yine bana şu kızı ayarlayın, bana bu kız gider mi diye kafamızın etini yemeye başladı. Sonra şairimiz İpek hanım bize aşkı anlatmaya başladı sonra Burak'tan bahsetti. Ve biz yine Ömer ile beyin fesatı geçirdik. Güldük eğlendik ve akşam oldu eve gittik. Yatağıma uzandım ve Allah'a beni bu arkadaşlarımdan hiç ayırma diye dua ettim. Ama nereden bilebilirdim duamı eksik ettiğimi.......

Aşk ne demek?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin