Ispanak Ve Ben

75 3 0
                                    

Düşünüyorum da yani neden ben? Neden bugün ve neden bu zaman? Aman iyice Sherlock Holmes'e bağladın tamam Aslı bu kadar yeter. " Boşver dedim" kendi kendime; zaten deminden beri kendimle konuşuyorum:)
Neyse bunu İpek'e ve Ömer'e söylemeyim en iyisi çünkü Ömer kesin dalga geçer, İpek ise benim hemen başımı bağlar. Evet evet en iyisi söylemeyim.
Dersler yine can alıcıydı,hele matematik yok mu beynim uyuştu. Okul çıkış zilinin çalmasıyla birlikte rahatladım. Yine muhteşem üçlü eve gidiyorduk.İnanılır gibi değil ilk defa yolumuzu bi kız çevirip, Ömer'den hesap sormadı. Bu gerçekten garip diye düşünüyordum ki; Bize doğru gelen ya da şöyle anlatayım bize doğru uçan kızı fark edene kadar. Gene  bizim çakma playboy bir kızın canını yakmıştı belli. Kızın adı Merve mi neymiş. Bu kız Ömer'i öyle bir hırpaladı ki kelimeler yetersiz kalır ama kız haklı çünkü kızı kız kardeşi ile aldatmış. Bu iyice " Ah nerede Vah nerede" filmine döndü.
Eve zar zor vardık. Ömer bizi bahçede bekliyordu. Bu halde eve girerse Eslem teyzeden de bir fırça yerdi.Biz apartmana girdik.Hemen anneme fark etmeden dolaptan buz alıp aşağı indim. Benden sonra da İpek geldi. Ben elimdeki buzu Ömer'in yüzündeki şişliğe koydum, İpek ise bileğindeki tırnak izine koydu."Manyak kız ya mahvetti yüzümü, ben yüzüm ile kazanıyorum."dedi." Ama hak ettin." dedik İpek ile. Ömer ise hala mağdur tarafları oynuyordu. Biraz zaman geçtikten sonra eve geri döndük. Ben biraz dinlenmek için kulaklığımı alıp odama çekildim. Son ses "Tnk - Aşkı harcamanın 80 yolu"nu açtım ki uyuya kalmışım.Beni İpek'in tiz sesi uyandırdı."Aslı uyan artık, hadi biyoloji ödevi var onu yapcaz daha Aslıı ". "Off" diyerek uyandım. Halbuki rüyamda tatildeydim. " Oflama benim de hoşuma gitmiyor, hadi bir an önce bitsin de kurtulalım." dedi İpek.Tam yataktan kalkıp masama gidecektim ki odaya annem girdi. "Hadi yemeğinizi yiyin de öyle ders çalışın." dedi. "Bence harika bir fikir hadi İpek yemek yiyelim öyle çalışalım nolurr." Diye yalvardım. Allahtan İpek de acıkmış da öyle kabul etti.
Masaya geldiğimizde büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Çünkü sevgili annem ıspanak yapmıştı. İpek bana gülerek" Ee Aslı hanım sofraya buyurun." Dedi. Sevgili ahretliğim ıspanaktan nefret ettiğimi biliyordu çünkü. Sofraya istemeye istemeye oturarak " Biyoloji ödevi daha cazip geliyor aslında İpek hadi odaya gidelim de yapalım ha sonra yeriz ne dersin?" İpek " Valla ben çok acıktım aslı yemek yemeden şurdan şuraya gitmem." Dedi. Çok gıcık bir kankam ve yanında ıspanak var Allahım ne büyük günah işledim acaba. Hemen Efe'ye döndüm. " Efe annemi burdan uzaklaştır nolursun ya " dedim. Canım kardeşim hemen karşılık istedi. " 20 TL hizmetimin karşılığı ablacım kabul mu?" Diye sordu. "Küçük dolandırıcı 20 çok ya 10 olsa ." " Valla bize gelişi bu abla." " Tamam ya tamam 20 olsun, hadi iş başına." Efe hemen annemin yanına gidip, " Anneee çişim geldi." Diye bağırmaya başladı. Dolandırıcı falan ama işini iyi biliyor annem en az bi 10 dk sonra gelir. Ben de annem gelmeden hemen tabağı tencereye sıyırdım. İpek ise bana garip garip bakmaya başladı. " Acıkınca ne yiyeceksin?" Diye sordu. " Sığınaktan bir şeyler kaçırırım." dedim gülerek. Ben İpek ve ıspanağını masada bırakmış odama doğru ilerliyordum. Odaya gelince telefonumu aramaya başladım. Her zamanki gibi yastığın altına sıkıştırmışım. Yastığın altından telefonu alınca yatağı düzeltim ve  ne var ne yok diye bi bakayım dedim . Ve bi dk bilinmeyen bir numara bana mesaj atmıştı. Hayır hayır bu mesaj bugün aldığım nottakinin aynısıydı. Acaba bu mesajı atan kişi kimdi?

&&&&&&&&&&&&&
Yorum yapmayı ne oylamayı unutmayın..😊

Aşk ne demek?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin