"Hayatımızda en önemli şeyin eğitim olduğunu düşünüyorum. Okumak ve yaşadığımız coğrafyaya yararlı biri olmak. Maalesef ki bunu kimse umursamıyormuş. Eğitimi önü açık bir ticari saha olarak gören 'üstler', bu kişilere ayak uyduran 'yardakçılar' ve niceleri bunu umursamıyor. Okulun ilk günü ağlayan çocuklardan biri değildim. Okulu iyi şekilde anlatan babam -kendisi nadiren bir şeyleri överdi- beni heyecanlandırmıştı zaten. Ağlamam için geçerli bir sebebim de yoktu. Oysa şimdi hak veriyordum o sulu gözlere, siktiri boktan bir okulda siktiri boktan insanlarla siktiri boktan derslerden kafayı yemek üzereyim. Okumaktan sıkıldım, yaşadığım coğrafya nitelikli eleman istemiyor. Neden uğraştığımı da bilmiyorum.
Bugün sınıfta, rehberlik öğretmenimizin izlettirdiği videoda konuşan bir herif vardı; hayatı sevmekle ve onu doya doya yaşamakla ilgili zırvalayıp durdu. Video felaket bir uyku getirdi bana. Dört duvar arasında, yirmi küsür kişinin içerisinde, sekiz saattir oturduğum sırada zaten iyi hissetmiyordum ve dangalığın tekinin para içerisinde yüzerken Hayatınızı yaşayın, demesi beni iyice sinir etmişti.
O sıra bütün bu saçmalıklara küfrederken bir 'of' sesi duydum. Hemen çaprazımda oturan siyah saçlı çocuk önündeki kağıda bir şeyler karalıyordu. Biraz öne eğilip neler yazdığına baktım. Yaptığı iş bir portreydi. Videodaki felaket uyku getiren adamın portresi ve ek olarak kafasına saplanmış bir sürü bıçak.
1094 numaralı çocuk, orta sıranın arkadan ikinci kısmında oturuyor; resimde yetenekli ve adı Nakamoto Yuta."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girl meets world | yuta nakamoto
FanficMeiji Erika, imkansız olmayan hayallere sahip biri ama etrafında onu ciddiye alan kimse yok. O yüzden kendine kahve kapaklı bir defter aldı. *uyarlama (Sana ithafen)