"Gerginim. Gergin ve düşünmekten başı ağrımış bir haldeyim.
Ağabeyim iki gün önce eve geldi, ilk başta her şey güzeldi. Annem bir sürü yemek yapmıştı, babam gülümsüyordu ve ağabeyim şehir dışındaki işinden bahsediyordu.
Ama bu huzur sadece bir buçuk gün sürdü. Tam evdeki durumlar düzeldi, artık kafam biraz sakin diyordum ki sınıftaki Nakura -ya da diğer adıyla şeytan- Mizuki beni yanına çağırdı. İçimde kötü bir his vardı, yüzündeki gülüş hiç haz vermiyordu ve benim anksiyetem bir anda tavan seviyeye gelmişti. Şeytanın dikkatini üzerime çekecek ne yapmış olabilirdim ki?
Kızlar tuvaletine girdiğimizde beni hemen yanımızda duran kabine itti, kapıyı suratıma kapatırken arkasında iki kişi daha gördüm. Kapıyı açamadım. Pis kokulu klozete yaklaşmıyordum bile ve kalbim sıkışmaya başladı. Şeytan ve yardakçıların kahkahalarını duyarken titriyordum. Bu kadar zayıf olmak kendimden nefret etmemi sağladı.
O öğleden sonra derslere giremedim. Soyuma odasında saklandım. Şeytanın bir anda saldırma sebebini de okul çıkışı öğrendim. Zil çaldıktan yirmi dakika sonra saklandığım soyunma odasından çıkmıştım ki çantamı omzuna atmış Yuta Nakamoto'yu gördüm. Baş selamı verip Pardon, dedi. Çantamı uzattığında hala bir şey anlamamıştım. Yavaşça çantamı aldığımda arkasını dönüp gitti.
Ve ben hala anlayamıyorum, saldıran Şeytan iken neden Yuta özür diledi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girl meets world | yuta nakamoto
Hayran KurguMeiji Erika, imkansız olmayan hayallere sahip biri ama etrafında onu ciddiye alan kimse yok. O yüzden kendine kahve kapaklı bir defter aldı. *uyarlama (Sana ithafen)