Dodaje Dżemina, bo ryczy. KOLEJNA
~Czwartek~
Jak zwykle wbiegłam do szkoły i się o kogoś wywaliłam. Tym razem to Dżemin. Psiapsi Sarny. Wsumie moja też.
- Haj - powiedziałam dziewczynie wstając i podając jej dłoń.
- Siema - odrzekła Dżemin. Dokąd tak śpieszysz?
- A nic takiego. Powtórzę polski i.... postalkuje trochę.
- Aha spoko. To przejdę się z tobą pod klasę i pogadam z Sarną. CZEJ. Ty powiedziałaś, że trochę postalkujesz?
- Ta. Przecież to w PEŁNI normalne.
- PARUFFA, CZY TY ZGŁUPIAŁAŚ DO RESZTY?! - mówiąc to Dżemin spojrzał na mnie, ale mnie już tam nie było, ponieważ stałam po drugiej stronie korytarza gadając z Naruto. Psiapsi widząc mnie tam o... poszła dalej do Sarny.
- Hej, mam pytanie - powiedziałam do chłopaka.
- Cześć, o co chodzi? - zapytał mnie wiecie kto.
- Pomożesz mi?
- Tak, ale w czym?
- W pranku na Cegle i Rórze.
- Yhym. A jak?
- Że niby jesteśmy razem.
- ... ok.
- To do zoba!
- Pa!Gdy doszłam do klasy Cegła, Róra, Sarna i Dżemin zmierzyły mnie shipującym wzrokiem.
- O co chodzi? - zapytałam.
- JAK TO O CO? WE SHIP IT!!! >:3 - powiedziały w chórze dziewczyny.
- No ale co w tym dziwnego, że rozmawiałam ze swoim chłopakiem?
- CZEKAJ - powiedziała Sarna i Dżemin.
- C H Ł O P A K I E M?!?! - zawtórowały Cegła i Róra.
- No a co wy myślałyście - spojrzałam w stronę Naruto nucąc w myślach piosenkę Billie - " My Boy ".Na przerwie idę do szawki. Naprzeciwko mnie - Naruto.
- I jak poszło? - zapytał.
- HEHEHE. Wkręciła się całą klasa.
- JAK XDDDD.
- No ja powiedziałam dziewczynom, a inne podsłuchały i przekazały dalej.
- O IKSDE.
- No.
- Narazie nic nie mów, że to prank, a potem zobaczymy, która z nich pierwsza przyjdzie się zapytać, czy my serio.
- No spoko, ale znając moją klasę, to zaraz Cię zacznął szukać. Więc jak coś - uciekaj XD.
- Dzięki za przestrogę XD.Tymi słowami rozeszliśmy w dwie strony korytarza. Doszłam do swojej klasy.
- PARUFFA!!! GDZIE JEST NARUTO?!
- Skąd mam wiedzieć?
- DZIEWCZYNY!!! IDZIEMY GO SZUKAĆ!
- exe.paruffa.errorSiema. Która chce teraz ryczeć XD?
To opowiadanie, w szczególności prank jest oparte na jednym z dni w szkole. Rly. A teraz idę robić okładkę na serie Róry. BAJO BERLINKI~~~~
CZYTASZ
Życie Paruffy-fanki Billie
HumorWyobraź sobie... Jest dziewczyna, która ma dwie miłości-do chłopaka oraz do....Billie Eilish. Jest to opowiadanie o jej typowym życiu przepełnione przypałami oraz humorem i mam ostrzeżenie...NIE ODPOWIADAM ZA USZKODZENIA PSYCHICZNE