Selamlar ve saygılar. Bir saatte beni unutmadığınızı varsayaraktan konumuza geçelim.
Şu okulda biraz bile ünlenmek için aşırı saçma şeyler yapan insanları tanır mısınız? Evet, tanırsınız. Çünkü her okulda mutlaka ama mutlaka bir tane olması gerekir. Yoksa bile biraz sabırlı olun, eminim siz sınıf atlayınca ve sizden bir yaş küçükler o koridorları doldurmaya başlayınca fark edeceksiniz ki, BACAK KADAR BOYLARI OLAN GERİ ZEKALILAR GÖTÜNÜ SİKTİRİYOR.
Şahsen bunlardan bir tanesi benim kuzenim. Bilirsiniz ki çevrem aşırı geniş olduğundan her şeyden anında haberim olur. Yani neredeyse her şeyden. Ve duyduklarım arasında kuzenimin sırf biraz daha çevre yapmak ve asi görünmek(?) için kendini para karşılığı pazarladığını duydum. Tek sıkıntı şu ki; yaptığı insanlar ondan küçük bir kıllı fare diye bahsediyorlar. Yani cidden mi? Küçük bir kıllı fare mi? Nasıl bir insan 14 yaşında bir kızdan böyle bahseder ki?
Keşke eski okulumda yaptıkları gibi o da sigara veya bira içerek falan ünlenmeye çalışsaydı. En azından onu yapınca kimse ondan 'küçük kıllı bir fare' diye bahsetmezdi. Bu arada bu ismin tatlı durduğuna bakmayın. Ki tatlı da değil zaten. Ancak ondan bahsederken ki ses tonlarını duysanız inanın bana onu kuzenlikten ve o şekilde konuşan insanı da arkadaşlıktan reddederdiniz. Ama ben yapmadım. Çünkü götüm yemedi sgmsgms. Kuzenimin babası patronum da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ergenlik
RandomHerkesin ailesinden yaptığı bir salaklık yada piçlik vardır. İşte bu kitapta onlardan bahsedeceğiz.