18

137 5 3
                                    

Bugünkü konumuz çok harika bir şey. Çünkü eminim ki herkesin çevresinde böyle insanlar vardır. Eski günlüklerimi okurken - evet, günlük yazıyorum fbnlfpğ - birisine çok fazla saydırdığımı fark ettim. Daha sonra hatırladım ki bu şahıs her gün sınıftan borç alan ama asla vermeyen birisiydi. Benden de çok aldı, çünkü o zamanlar ona aşıktım gkgdmgdskk. Daha sonra ondan parayı istedim ve bana vermedi. Ki her saat başı ısrarla istiyordum.

Öyle kişilerin attığı yalanlar hep aynıdır. Yani, param yok derler ama bir kaç dakika sonra kantinde ki en pahalı yiyecekle karşına dikilirler. Yani cidden mi? Bari kıyı köşede yiyin lan! Yüzlerine vurunca da hep borç aldıklarını falan söylerler. (Yalan). Bu yüzden de kanmayın. Eğer öyle derlerse diyin ki ' ulan sikik onu alacağına gelip borcunu ödesene'. 

Bugün aynı çocuğu yine gördüm ve gidip vermediği parayı istedim. Çocuk depar ata ata kaçtı. Ben yine yok falan der sanıyordum. Ama bildiğiniz, çocuk ayaklarını götüne vura vura kaçtı.

Bu arada diğer bölümlerde söylemedim ama babamla harika 'kemer parti taym' şeyi yaptık. Adam işi biliyor. Ben daha beter yapar diye tahmin ediyordum. Ama sadece beni bir(1) erkekle yan yana görürse öldürecekmiş. Adamın beyin tersten çalışıyor aq.

ErgenlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin