Size 'kıllı küçük fare'den bahsedince aklıma bir başkasının olayı daha geldi. Ama bunu bizzat görmedim, baştan uyarayım. Yine Amerikan filmleri özentileri ile ilgili ama. Başka bir okulda, bir çocuk yine hırsızlık üzerine yapılan bir Amerikan filmi izliyor ve bunu ilginç buluyor. Ama çocuğun bunu ilginç bulmasında hiç bir sıkıntı yok bakın. Tamam, ben de buluyorum. Ara sıra bende yapmak istiyorum. AMA BEN GİDİP DE BİRİSİNİN GÖZÜ ÖNÜNDE ONUN ÇANTASINI KARIŞTIRMIYORUM. AMINA KOYAYIM MANYAK MISINIZ LAN? BİRİSİNİN GÖZÜ ÖNÜNDE, ONUN ÇANTASINI KARIŞTIRMAK VE SOYMAYA ÇALIŞMAK NE?!
Neyse. O olaydan sonra dedik ki, bir daha olmaz herhalde. Yani iki okul birbirine çok yakın olduğu için söylentiler bizim okula da geldi. Çocuğun okul hayatı boka falan döndü. Ondan sonra yine aynı çocuk bir hırsızlık girişiminde daha bulundu. Gitti ve öğretmenler odasından sınav sonuçlarını çalmaya çalıştı. Öğretmenler odasında kamera var, bunu herkes biliyor. Mal da biliyordu, ama salak bir şapka takıp giriyor. Sonuç olarak yine yakalanıyor. E bir zahmet. Bir sınavdan herkes 100 falan çekince o işte bir bokluk olduğu zaten ortadadır. Sonuç olarak çocuk okuldan atılıyor. Bu olaydan sonra da ailesi onu yatılı okula mı ne verdi sanırım. Hoş, o çocuğu kim okuluna alır ki? Şahsen ben almam.
Tamam, ben de aynı şartlardan geçtim ama KİMSE BENİ OKULUNA ALMADI. NE BİÇİM ADALET LAN BU! HANİ EŞİTLİK, HANİ ÇOCUK HAKLARI!
Aman, çokta sikimde. Elveda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ergenlik
RandomHerkesin ailesinden yaptığı bir salaklık yada piçlik vardır. İşte bu kitapta onlardan bahsedeceğiz.