🌹Bab 2 🔞

46.6K 255 7
                                    

Perlahan tangan kasarnya naik megelus wajahku lembut. Dari dahi meniti ke mata, seterusnya ke hidung mancungku dan terus mengelus bibirku lembut. Sungguh aku khayal dengan sentuhan dia

Aku hanya menanti tindakan daripadanya. Gerak gerinya seolah mengawal badanku. Dia terus membelai bibir mungilku.

Kerana terlalu asyik dengan perbuatannya, dia perlahan-lahan menunduk wajahnya sambil memegang rahangku.. Bibir kami bertaut lagi. Dia memberikan ciuman sensasi kepadaku.

"Ahh.. Awakk" sebutku antara jelas tak jelas.. Tanganku meramas kasar rambut dan belakang badannya.

Dia juga tidak duduk diam.. Tangannya naik meramas kedua belah gunung pejalku. Lembut sekali ramasannya. Tak pernah sekalipun orang memegangnya. Lelaki ini yang pertama.

Ramasan didadaku dikuatkan.. Aku mendesah perlahan.. Tetapi dia tidak lepas daripada mencium seluruh wajahku.

"Ahhh.. Ahh awak..dont..stop it" tanganku mencengkam cadar tilam. Dadaku merupakan titik sensatifku. Badanku terasa hangat.

Dia mula memasukkan tangannya kedalam bajuku. Tangannya yang hangat dan lembut membelai menambah kenikmatan dalam diriku. Aku sedar hal itu tetapi nafsu telah menguasaiku.

Tangannya yang satu lagi berusaha membuka bajuku. Manakala yang didalam bajuku membelai penuh nikmat diluar bra yang ku pakai.

Aku menolong dia untuk membuka bajuku. Setelah dibuka terpampanglah tubuh atasku yg hanya dilitupi bra merah.

Dia kulihat menelan air liur sambil matanya menjelajah tubuhku. Pantas tanganya menyusup kebelakang membuka cangkuk braku.

Kini tiada apa yang berjaya tutup kedua gunug pejalku. Dia menerkam aku kemudian menyembamkn mukanya dilurah dadaku.

Tangannya kedua belah naik meramas dadaku. Dia meramas lembut dan sekejap kuat. Maybe geram dengan kelembutan payudaraku. "Ahh your boobs so soft like a pillow honey" katanya bernafsu.

Tidak hanya meramas mulutnya juga menekup sebelah kanan putingku sambil menggentel putingku yang disebelah kiri..

Aku kembali merasakan nikmat yang tidak tertanggung. Dia berkali-kali menukar hisapannya. Sudah puas dengan payudaraku. Dia naik mencium bibirku. Kami bertukar hisapan.

Dia meletakkan benjolan diseluarnya ke celah kankang seluar jeansku. Dia memandang mataku.

"Can i" soalnya meminta izin. Aku berkerut kerana tidak tahu apa yang akan dibuatnya. Lalu dia menekan benjolan itu ke miss v ku.

Dia berkali-kali menggerakkan badannya keatas dan kebawah. Tahulah aku yang dia sedang melakukan dry hump.

Aku mengerag kesedapan. Ia lebih sedap daripada hisapan diputingku. Walaupun ianya dibatasi oleh seluar dia dan seluarku. Aku masih menikmatinya.

Kakiku melilit pinggangnya. Kulihat dia juga mendesah sedap"ahh han.. So good.. Ahh"matanya tak lepas dari melihat geram payudaraku bergoyang kekiri dan kekanan lalu pantas tangannya mencengkup keduanya sekali.

Kami mendesah hebat. Aku suka cara lelali ini bermain. Softly ang sensually. Tetiba dia memberhentikan permainannya.

Dia turun dari katil dan bergerak kearah suis lampu. 'Tap' lampu tertutup. Dia kembali kearah katil sambil membuka seluruh pakaiannya kecuali boxer yang dipakai.

Dia merangkak naik keatas badanku dan berhenti tepat diseluarku. Dia mengelus pahaku lembut sambil memandang wajahku.

Aku menggigit bibir bawah sambil menahan kegelian. Kemudian dia menarik kebawah seluarku dan membuangnya ke bawah. Kini yang tinggal hanya spender yang kupakai. Juga berwarna merah.

Dia menekup tundun tembam aku yang membukit lalu berkata "this is mine. Forever mine" dan jarinya bergerak mengikut alur pussy aku.

Dia berdiri separa duduk melihat badanku didalam gelap. Tetapi aku tahu dia boleh nampak bentuk badanku yang menggiurkan.

"Badan kau sangat cantik dan.. Mantap pandai! Pandai kau jaga selama ni" pujinya terkesima. Aku hanya mampu menutup payudaraku yang terdedah dan memalingkan wajahku ke sisi,menghindari sepasang anak mata yang merenung ke arahku.

Hati Nayla berbolak- balik. Selama ini dia mampu menahan nafsunya,tapi tak mungkin semudah ini daranya akan jatuh kepada lelaki yang tidak dikenalinya.

Adam menurunkan badannya ingin mencium leher jinjang Nayla yang menggiurkan itu.

Tangan Nayla naik menahan dada Adam daripada meneruskan aksinya "I can't,, please... Saya tak boleh buat.. Let me go,,pleaseee" Nayla merayu sebak.

Ya dia tak ingin melanjutkan aksi haram mereka,cukupla sampai disini.

Adam terhenti, dia mendecit. Dendam dihati menyuruh dia untuk meneruskan juga. Tetapi melihat sepasang mata yang jernih memohon agar melepaskannya.

"I beg u,,saya mohon lepaskan saya" perlahan Nayla menarik selimut disebelahnya menutupi tubuhnya yg terdedah.

Adam tidak sampai hati, dalam dendamnya terselih kasihan. Tanpa sebarang kata dia bangun,meninggalkan Nayla yang terbaring menarik selimut menutupi tubuhnya.


'

Just this one i'll let you go' bisik hati Adam.

🌹🌹🌹

Sorryla kalau tak best. Author still belajar cara nak tulis 🔞🔞. Kalau ada typo atau ayat merapu hope abaikan yea.

Okayy author sayang korang yang baca💕

Support author dengan tekan ⭐⭐⭐

Kau pelindungkuWhere stories live. Discover now