🌹Bab 1 🔞

50.2K 308 5
                                    

Aku membuka mataku perlahan-lahan.. Entah dimana aku berada sekarang, aku cuba mengingati macam mana aku boleh berada dekat sini. Tapi yang penting kepala aku tersangatlah sakit dan aku cuba mengurutnya perlahan.

Setelah mataku luas terbuka dan sakit dikepalaku beransur hilang, benda pertama yang keluar dari bibir aku..

"Shit, gelap pula bilik nie" sudahlaa aku tak suka gelap 'Nyctophobia' and mulalah kesemua cerita hantu yang selama ni aku layan keluar dari kotak memori aku..

'Aishh time-time macamnie laa hang nak keluar cerita hantu² bagai' rungut aku bersama keluhan dan mengetuk kepalaku perlahan sebab otakku tak memberikan kerjasama

Sedang aku duk membebel sorang², telingaku menangkap bunyi derapan langkah seseorang yang sedang menghampiri bilik gelap nie.

Aku tak cuba untuk berpura-pura tidur kembali malah aku kaku diam ditempat duduk aka atas tilam yang bagi aku empuk la juga. Kau ingat drama ka nak pura² tidur bagai😒

Tombal pintu dipulas perlahan dari luar,tapi berhenti sejenak dan aku terdengar beberapa suara lelaki yang sedang berborak.. Maybe 3 orang rasanya.

" Lambatnya 'dia' nak masuk, cepatlaa sikit" rungut aku menahan sabar menanti gerangan yang muncul sebab aku nak suruh dia buka lampu.

Perlahan pintu dibuka dan masuk seorang lelaki yang aku tak kenal dia siapa sebab gelap. Tapi susuk tubuh itu kelihatan gelap semuanya.

"Kau bangun dah?? Sedap tidur?? Heh" lelaki itu ketawa sinis dihujung ayatnya. Aku menarik nafas lega sebab ingatka jembalang tadi.

Lelaki itu membawa kakinya mendekati aku tapi langkahnya mati ditengah bilik sebab suara aku menahan dia.

"Eehh sekejap. Saya tak kenal awak siapa, tapi boleh tak awak tolong buka lampu sebab saya fobia gelap" kata aku slamber..

Bukan aku tak reti nak buka lampu tapi aku takut nak turun katil nie. Lagipun tang mana suis pon aku tak tahu.

Lelaki itu menarik senyuman disebalik mask yang dipakai. Dia berpatah balik mendekati pintu lalu memetik suis lampu.

Mata aku terkebil-kebil pabila lampu dibuka. Aku menahan cahaya lampu dari terus menerjah ke bahagian dalam mata menggunakan telapak tangan.

Mataku yang baru pulih melihat lelaki itu mendekati aku. Tangannya menghulur sebotol air mineral. Huluran itu kusambut laju memandangkan tekakku memang kering.

Air diteguk rakus menuruni kerongkong. Lelaki bertopeng dengan mata hazel menikam wajahku. Perlahan dia dia melabuhkan punggung disampingku.

Tangannya meyelak rambutku yang terjuntai kebelakang telinga "Dah lama aku impikan kita bersama Sayang. Hari ini juga aku akan jadikan kau milik aku selamanya!!"

Aku terkedu seketika setelah mendengar kata-katanya. Air yang diminum tadi seakan mahu keluar balik. Lelaki itu menarik senyuman. Ketawa dia membuatkan aku takut.
Baru aku sedar yang lelaki ini jahat orangnya.

Perlahan aku mengengsot kebelakang pabila dia mula menaiki katil merangkak ke arahku. Aku mengundur lagi dan lagi sehingga badanku dihalang oleh kepala katil dan dia tersenyum sinis memandangkan aku tidak boleh lari lagi.

Tanganku pantas mengambil bantal lalu menutup bahagian tubuh depanku kerana aku hanya memakai t-shirt yang tidak terlalu ketat dan rambut yang dibiarkan lepas.

Kedua belah tangan lelaki itu memerangkap kedudukan aku. Mata lelaki itu kulihat sedang meratah tubuhku walaupun aku sudah tutup dengan bantal..

"Kau tahu aku sudah lama impikan kita 'bersama'. Setiap malam aku membayangkan tubuh kau sampailah aku puas." setiap inci tubuhku menjadi santapan mata lelaki yang bewarna coklat.

"Hmmm wangi, pandai jaga rambut" rambut aku yang mengurai jatuh kehadapn wajah diambil dan dicium olenya. Aku takut, sumpah aku tak selamat kalini.

'Cepatla fikir wahai akal. Tadi laju jaa kau fikir' desis aku dalam hati.

Topeng yang menutup mukanya sudah lama dibuang. Aku cuba untuk mengenal pasti siapa lelaki ini. Tapi serius aku tak kenal dia.

"Ap..ap..apa salah aku.. Cuba kau cer.. ita"kataku gagap. Panggilan saya awak dibuang memandangkan aku tahu lelaki itu berniat jahat terhadap diriku. Aku cuba melengahkan aksi dia.

" Cerita? Kau nak aku cerita?"tanya lelaki itu. Aku mengangguk mengiyakannya.

" Kau ingat kau ada dalam drama ka. Hahahaha" gelak lelaki itu.. Sah dia nie psiko. Tak abis-abis gelak.

"Sekarang kau enjoy okayy, aku akan bawa kita ke syurga kita yea Sayang. Sayang diam je jangan melawan okay. "dia mengelus wajahku perlahan. Sebaik lelaki itu berkata demikian aku cuba meronta ingin melepaskan diri.

Seketika kami bergelut diatas katil kerana aksi cuba lari aku.. Tetapi tidak semena-mena. Pang!! Tamparan kuat dari lelaki itu membuatkan tubuhku terlentang keatas tilam dan yang lebih teruk badan aku terdedah tanpa dilindungi apa².

"Aku dah kata diam, jangan melawan. Kau degil. Aku bagi cara elok kau nak main cara kasar. Sekarang kau terima cara yang kau nak" suara bengis lelaki itu membuatkan aku mengalirkan air mata. Dia menindih tubuhku dari atas.

"Tolong saya merayu dekat awak, jangan apa-apakan saya" kedua tangan aku disatukan, tanda aku merayu namun kata-kataku dibiarkan berlalu sahaja olehnya..

Dia menarik tangan aku dan membawanya keatas kepala aku. Tangan kirinya memegang kedua belah tanganku.

Aku meronta lagi dan dia semakin berani menggomol wajahku. Dari pipi ke telinga, dari telinga ke dahi. Setiap inci wajah aku dihinggapi bibirnya.

Badangku terasa panas, ciuman dia semakin menaikkan nafsu aku. Entah kenapa dudukku tidak senang. Badanku berpeluh. Walaupun begitu sedaya upaya aku menolak badannya.

"Awak sedarlah apa yang awak buat nie salah" jeritku. Wajahku memaling kekiri kekanan mengelak dicium bibirnya.

"Diam!!" telapak tangan kanannya mencengkam rahangku agar tidak bergerak. Lalu disatukan bibirnya ke bibir aku.

Aku menutup serapat yang mungkin mengelakkan lidahnya masuk ke dalan mulut aku.

Tetapi cengkaman dirahangku semakin kuat lalu aku mengaduh kesakitan dan hal ini diambil kesempatan olehnya..

Dia memasukkan lidahnya untuk menerokai mulutku. "Hmmph" ciuman dia tidak dibalas olehku. Malah aku cuba menolak tubuhnya.

Tapi apa nak buat, tenaga aku makin berkurangan akibat bergelut dengannya sebentar tadi.

Rontaan aku pula semakin lama semakin lemah dan aku membiarkan sahaja aksinya yang membangkit nafsuku sedikit demi sedikit.

"Balas" katanya sepatah lalu menyambung meratah bibirku. Mula² aku tidak membalas tetapi lelaki ini pandai memancing nafsuku.

Aku mula membalas ciumannya. Aku menjadi lemah. Kami bertikam lidah antara satu sama lain sehinggakan kami kehilangan nafas dan mula melepaskan tautan bibir kami untuk mengambil nafas..

Kami memandang sesama sendiri. Aku mulai hanyut dalam permainan matanya. Mukaku berbahang manakala badanku berpeluh.

🌹🌹🌹

Macam mana episode 1..Best kaa bosan? Nak sis teruskan aksi🔞 diatas atau nak bagi hero yang selamatkan nayla? Mana satu korang nak.. Kalau korang no comment sis teruskan dgn plot cerita yea😝😝

Jangan lupa save dekat library korang✌️

And support la sis tekan butang⭐⭐👇

Kau pelindungkuWhere stories live. Discover now