1|💦

30K 728 1.2K
                                    

Başlangıç tarihlerinizi şöyle alayım.

İyi okumalar

"Ben bir duş alayım, sonra gideriz." demiştim kitaplarımı kenarı bırakarak, Hani başını sallayıp gülümsemişti.

Karşılık olarak gülümseyip, yukarı odama çıkmıştım.

Kısa bir duş alıp, üzerimi giyindim.

Çantamı ve telefonunu alarak salona inmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı ve telefonunu alarak salona inmiştim.

"Kızlar, nerdesiniz?" Yumi birden sırtıma atladığında, irkilmiş aynı zamanda da sarsılmıştım.

"Yere düşecektim az kalsın!" demiştim yalandan sinirimle,

Yumi ise takmayarak omuz silkip, dil çıkarmıştı.

"Hani!" bağırmamla, merdivenlerden inmesi bir olmuştu.

"Geldik be, bu güzellik kolay kolay olmuyor heralde. Makyaj yapıyordum, çatladınız ha!" arabasının anahtarını bana attığında, reflesk olarak tutmuştum hemen.

"Sen kullansana ya, hiç araba sürecek havamda değilim." dediğinde seslice gülmüştüm.

"Sen şuna, 'ehliyeti kaptırdım, tam bir malım' desene." sağ omzunu silkip, saçlarını savurmuş ve yanımdan geçerek evden çıkmıştı.

Haline gülüp, peşlerinden arabaya ilerlemiştim.

Kısa bir yolculuğun ardından, çocukların evine gelmiştik.

Kapıyı tıklatacağım sırada, Baul açmıştı.

Şaşkınca Baul'e bakıp, gülümsedim.

"Nerden anladın geldiğimizi?" dediğimde, kollarını göğsünde birleştirip, egoyla konuşmaya başlamıştı.

"Tanrım, doğa üstü güçlerim var kimse inanmıyor." kafasına fırlatılan pet şişe ile, kötü kötü Jungkook'a bakmaya başladı.

"Hadi lan, içecek almaya gidiyordun. Yalancı!" hallerine gülüp, içeri geçmiştim.

"Acıdı mı?" elimi Baul'ün kafasına koyup, hafif ovaladım.

Ta ki bileğimden çekilene kadar.

"Kötü'ye bir şey olmaz, bebeğim." diyip, suratını şirince buruşturmuş ve ardından bana sıkıca sarılmıştı Jungkook.

Gülümseyerek sarılışına karşılık verip, sıkıca sarılmıştım.

"Napıyorsunuz bakalım?" çantamı kenarı bırakıp, mutfağa ilerledim.

Jimin bir şeyler hazırlıyordu.

"Beni köle gibi çalıştırıyorlar." diyip, yalandan ağlamaya başladığında, gülümseyip, elimi omzuna atmış ve patpatlamıştım.

"Maharetli insanlar, köle olmaya mahkum." dudaklarımı gerip, başımı iki yana sallamıştım.

my friend ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin