İyi okumalar 💦
Sabah kolumun, ağrısıyla uyanmıştım. Kolumu ovalayıp, yüzümü acıyla buruşturdum.
Sabah 6'ya kadar Jungkook'un beklemiştim, fakat gelmemişti.
Yine pes etmeyip, beklemeye devam etmiştim. Fakat uyuya kalmamla, bu grevim son bulmuştu.
"Hadi uyaan!" Yumi neşeyle odama girip, şaşkınca bana bakmaya başlamıştı.
"Ne bu halin?" omuz silkip, ayağı kalkmıştım.
"Gelmedi." dolapdan bir kaç parça kıyafet alıp, banyoya ilerledim.
"Sanki benim ne suçum var!" dudağımı aşağı sarkıtıp, kapıyı kapatmıştım.
Bugün havuza gidecektim, o nedenle ilk önce bikinimi giyip ardından üzerimi giyinmiştim.
Dünden kalan makyajımı temizleyip, elimi yüzümü kuruladım.
Banyodan çıkarak, çantamı alıp aşağı inmiştim.
"HADİ KAHVALTIYA GEL!" Yumi'yi duyduğumda, gülümseyip mutfağa ilerlemiştim.
"Geldim!" mutfağa girip, etrafa bakındım.
Gelmemişti.
"Moralini bozma, gelir bügün." Hana'ya bakıp, dudak büzdüm.
"Gelmesin!" sinirle masaya yerleşmiştim.
"Benim bir suçum yok ki! Beni dinlemedi bile!" omuz silkip, kaşlarımı çattım.
"Tam olarak ne oldu dün?" elimdeki çatal bıçağı bırakıp, dirseklerimi masaya yasladım.
"Ya bu salağın sümüklü arkadaşı, ben mutfaktayken geldi bana arkadan bildiğin yaslandı. Bende Jungkook sandım, konuşmaya başladım." derin bir nefes verip, kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my friend ° jjk
Hayran Kurgutamamlandı Soo Yun, bir gün arkadaş grubundan birinin kendisine aşık olduğunu tuhaf bir şekilde öğrenir. Mini Fic 🍷