İyi okumalar ♡
"Hadi gel bakalım, ayyy! Şurda ne güzel kıyafetler var!" Yumi koşarak mağazaya girdiğinde, gülmüştüm.
"Bu kız kıyafete doymayacak!" başını iki yana sallayıp, bıkkınca elindeki paketleri sallayarak peşimizden gelmeye devam etti Jimin.
Mezuniyet ve parti için kıyafet bakınıyorduk. Yumi duygu sömrüsü yaparak, çocuklarında yanımızda gelmesini sağlamıştı.
Jungkook'u öyle gördüğüm günün üzerinden, üç hafta geçmişti ve biz neredeyse hiç konuşamaz hale gelmiştik.
O'nunla her konuşmaya çalıştığımda, benden uzaklaşıyordu.
Fakat başıma bir şey geldiğinde, hemen yanımda bitiyordu.
Bugün yürüyen merdivenden düşeceğim sırada, resmen uçarak yanıma gelmiş ve beni düşmekten kurtarmıştı.
Bu yürüyen merdivenlerden korktuğumu biliyordu, biraz komik ama korkuyordum.
Önceden hep yanımda durur ve bana korkulacak bir şey olmadığını söylerdi.
Ama şimdi benden en uzakta duruyordu, bu olay arkadaşlarımızıda şüphelendirmişti tabii.
Sürekli küsüp küsmediğimizi soruyorlardı ve ben her seferinde geçiştirmekten yorulmuştum.
Dalgınca askılara bakınırken, Hani yanıma gelmişti.
"Senin neyin var? Neredeyse bir aydır hayatta değil gibisin? Sürekli dalgınsın." derin bir nefes verip, omuz silktim.
"Okul bitiyor ya, duygusallaşıyorum sanırım." bahaneler, bahaneler..
"Ölmüyoruz ya, kendine gel ya!" askılara bakınıp, bir tane elbise çıkartmıştı.
"Hadi bunu dene, bugün fazla bir şey denemedin sen." omuz silkip, kabinden çıkan Yumi'ye bakıp sırıttım.
"Bu deli hepimizin yerine denedi." Hani ciddi bir şekilde, elindeki elbiseyi göğsüme doğru bastırıp geriye sendelememe neden olmuştu.
"Al şunu dene, hadi!" omuzlarımdan tutarak arkamı döndürdü ve kabinlerin olduğu yöne ittirmeye başladı.
Derin bir nefes verip, elimdeki kıyafete bakmaya başladım.
Dudak büzüp, omuz silkerek üzerimdekileri çıkartıp, elbiseyi giyindim.
Kabinden çıktığımda, hepsi bana bakmaya başlamıştı.
"Oha, hepsi senin mi?" Yumi'ye bakıp, gülmüştüm."Yanlız mezuniyet veya parti değilde, pavyona gidiyormuşum gibi oldu?" dediğimde, Hani halime gülüp, yanıma gelmişti.
Elindeki elbiselerin hepsini çıktığım kabine asıp, bana döndü.
"Gayet güzel bu, ama birinci denemede alamayız. Hadi gir, onlarıda dene!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my friend ° jjk
Fiksi Penggemartamamlandı Soo Yun, bir gün arkadaş grubundan birinin kendisine aşık olduğunu tuhaf bir şekilde öğrenir. Mini Fic 🍷