Bebeklerim fic'in başında 9 bölüm demişim, ama 8 bölümlük bir fic'di. Üzgünüm dalgınlıkla öyle yazmışım.
Yani 5.bölümden sonra, direkt 7 bölüm yazmışım başlığa öyle karıştı aslında 8 bölüm yani.
Bu kadardı, o halde;
İyi okumalar ♡
Jungkook zar zor anahtarı kilite sokup, kapıyı açmıştı.
Elini tekrar Soo Yun'un beline yerleştirip, dudaklarını ayırmadan eve girmişlerdi.
İçeri girerken etraftaki eşyalara çarpmaları umurlarında bile değildi.
Sadece dudaklarının üzerinde-sıcak ve akıllarını kaybettirecek olan-dudaklara odaklılardı ikiside.
Jungkook'un heyecandan, Soo Yun'un belinde olan elleri titriyordu. Bu anın ne zamandır hayalini kuruyordu ve şuan canlı kanlı hayalini yaşıyordu.
Soo Yun nefes nefese geri çekilip, karşısında ki güzel manzarasına gülmüştü.
"Gerçekten istiyor musun?" demişti Jungkook, Soo Yun'un gözlerinin içine bakarak.
O nu incitmek veya seks objesi olarak gördüğünü sanmasını istemiyordu.
Soo Yun'u çok seviyordu ve her seven insan gibi her şeyiyle o nun olmasını istiyordu.
Soo Yun için yanıyordu.
Soo Yun ise, heyecandan kalbi ağzından çıkacakmış gibi hissediyordu.
Son zamanlarda Jungkook'a ilgi duyduğunu ne kadar inkar etsede, yine o nu düşünmekten alıkoyamıyordu kendisini.
Kader ya işte.
Soo Yun, gülümseyip başını sallamıştı.
Jungkook'u, adıyla inleyip kendini tatmin ederken gördükten sonra, o görüntüler aklından gitmiyordu ve bir zamandan sonra hoşuna gitmeye başlamıştı.
Jungkook aldığı cevapla, tekrar Soo Yun'un dudaklarına kapanıp, işin içine dilini karıştırmıştı.
Belinde olan ellerini, Soo Yun'un çekici kalçalarına indirip aniden kucağına almıştı.
Sarsıntıya rağmen, dudaklarını ayırmadan ateşli öpüşmelerine devam etmişlerdi.
Bu dudakları, bundan sonra kimse ayıramaz gibi duruyordu.
Jungkook, Soo Yun'un sırtını dayadığı duvardan ayırarak, yukarı odasına adımlamıştı.
Odaya girdiklerinde, ortamın erotikliğini fark eden Soo Yun dudaklarını ayırarak şaşkınca etrafa bakınmıştı.
Yumi etrafı hazırlamış ve çocukları evden göndermişti.
Çünkü olayların böyle son bulacağını tahmin etmişti.
"Ne ara hazırladın böyle?" diyip şaşkınca Jungkook'a bakmıştı, Soo Yun.
Jungkook ise sırıtıp, omuz silkmiş ve tekrar sevdiği kadının dudaklarına kapanmıştı.
Yavaşça yürüyerek, Soo Yun'un sırtını tekrar duvara yaslamıştı.
Kucağında ki bedeni zıplatarak, iyice yaslanmış ve dudaklarına doğru fısıldamıştı.
"Seni çok seviyorum." Soo Yun'un dudaklarına üst üste öpücükler bırakarak, gözlerine bakmıştı Jungkook.
Soo Yun ise gülümseyip, anın tadını çıkarmaya devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my friend ° jjk
Fiksi Penggemartamamlandı Soo Yun, bir gün arkadaş grubundan birinin kendisine aşık olduğunu tuhaf bir şekilde öğrenir. Mini Fic 🍷