Dziewczyna uśmiechnęła się spoglądając na zdjęcie zrobione kilkanaście lat temu stojące na biurku.
Jest na nim wraz ze swoim przyjacielem Alkiem, którego zna w sumie od zawsze.
Rozmyślanie o przeszłości przerywa jej dźwięk przychodzącej wiadomości.
,, Wiem, że od małego na mnie lecisz ale jak nie chcesz się spóźnić do szkoły to zwlec się w końcu z łóżka"
Dziewczyna wygląda przez okno i macha do przyjaciela jednocześnie mu odpisując
,, Ja się nigdy nie spóźniam to inni przychodzą za wcześnie"
Blondyn wywraca oczami po odczytaniu wiadomości.
,, Masz 10 minut mała"
Dziewczyna włącza muzykę po czym ubiera się w czarne rurki i białą bluzkę z logiem szkoły. Do plecaka bierze błękitną spodniczkę i butelkę wody.
- Cześć śliczna- słyszy nagle zza pleców. Odwraca się by spotkać spojrzenie czekoladowych oczu blondyna
- chyba nie chcesz, żeby kapitan szkolnej drużyny koszykówki spóźnił się na najważniejszy w całym roku mecz. A może to właśnie jest Twój plan?- udał, że się zastanawia.
Dziewczyna poczochrała jego blond włosy
- Chodź bo inaczej mój plan będzie miał duże szanse na powiedzenie się.Kilkanaście minut później byli już pod szkołą. Oboje udali się na hale gdzie on miał mieć trening koszykówki a ona trening chellederek.
Nadszedł czas meczu.Alek pov
Po krótkiej przerwie wychodzimy na stadion gdzie ma się odbyć mecz
- Stary popatrz- słyszę głos Harrego, mojego najlepszego kumpla, który również jest w drużynie.
Kiedy patrzę w stronę gdzie swój wzrok kieruje brunet zauważam Zuzę w stroju chelliderki. Wygląda niesamowicie. Rozmawia z koleżankami ale po chwili odwraca się i uśmiecha do mnie co odwzajemniam.
- To kiedy przyznacie się do tego, że że sobą chodzicie?
- To tylko przyjaciółka
- Uważaj bo uwierzę- Harry posyła mi szyderczy uśmiech.
Sędzia rozpoczyna mecz. Ze zdziwieniem stwierdzam, że kilku kolesi z przeciwnej drużyny bezwstydnie gapi się na Zuzę. Nie powinienem się temu dziwić ale równocześnie mam ochotę im przyłożyć. Co się ze mną dzieje, przecież to tylko przyjaciółka.
CZYTASZ
You don't wants be mine
RomanceKiedy nie chcesz być przy mnie ... Upadam Kiedy ode mnie uciekasz ... Upadam Próbuję wstać by cię dogonić ale... ... Upadam Kolejny raz... ... Upadam Jeśli nie mogę być z tobą ... Upadam Pozwól mi być twoim cieniem. Kiedy upadnę i nie będę mógł...