Siedzę właśnie na ławce na hali i czekam. Dzisiaj mamy się dowiedzieć, która z dziewczyn będzie kapitanką.
Nauczyciel staje przed nami
- a więc tak- mężczyzna patrzy na jakieś kartki i znowu na nas- nową kapitanką drużyny zostaje Zuza, gratulacje- mężczyzna uśmiecha się delikatnie- to wszystko na dzisiaj. Możecie iść.
Dziewczyny z drużyny otaczają mnie z każdej strony i gratulują.
Po chwili razem z Oliwą wychodzę z hali. Przed szkołą czeka na nas Alek.
- Zgadnij kto został nową kapitanką drużyny cheerleaderek- mówi mu ucieszona Oliwia.
Chłopak patrzy na dziewczynę ale ta kiwa mu przecząco głową.
Blondyn przytula mnie i podnosi kręcąc się ze mną dookoła.
- Alek proszę przestań, potrzebuje powietrza- śmieje się z jego reakcji.
Chłopak stawia mnie z powrotem na ziemi ale nie puszcza mnie z uścisku
- gratulacje maleństwo, stawiam nam lody- chłopak uśmiecha się szczerze.
- ja odpadam- dziewczyna jednocześnie podnosi ręce w geście poddania- muszę się zająć siostrą.
Ale nadrobimy to jeszcze, na pewno Ci nie odpuszczę pani kapitan- uśmiecha się- dobra ja lecę.
Dziewczyna przytula mnie i Alka i macha ręką na pożegnanie po czym wsiada do samochodu.
- To jak? Idziemy?
- Idziemy- uśmiecham się do blondyna.Z blondynem spędziłam kilka godzin. Kiedy wróciłam do domu wzięłam prysznic, ubrałam pidżamę i poszłam spać.
Kiedy wróciłam ze szkoły wzięłam gitarę i zaczęłam śpiewaćKiedy nie chcesz być przy mnie
... Upadam
Kiedy ode mnie uciekasz
... Upadam
Próbuję wstać by cię dogonić ale...
... Upadam
Kolejny raz...
... Upadam
Jeśli nie mogę być z tobą
... Upadam
Pozwól mi być twoim cieniem.
Kiedy upadnę i nie będę mogła się podnieść...
... Bądź przy mnie
Pomóż mi wstać albo siądź obok mnie.
CZYTASZ
You don't wants be mine
عاطفيةKiedy nie chcesz być przy mnie ... Upadam Kiedy ode mnie uciekasz ... Upadam Próbuję wstać by cię dogonić ale... ... Upadam Kolejny raz... ... Upadam Jeśli nie mogę być z tobą ... Upadam Pozwól mi być twoim cieniem. Kiedy upadnę i nie będę mógł...