פרק שישי

538 48 5
                                    

אז עוד פרק להיום כמובטח:


נקודת מבט-דניאל:

'לילה טוב, בייבי...' המילים הדהדו אחרי שהלך. צנחתי למיטה בבת-אחת, מרוקן. עיני נעצמו באיטיות, 'מחר אתקלח' חשבתי מתוך ערפול שניה לפני שנרדמתי.

קמתי בבוקר מבולבל. כשהתרוממתי לישיבה נזכרתי בליל אמש. אתמול אפילו לא חשבתי על מה שהיה, הייתי כל-כך עייף שמיד נרדמתי. לקחתי את הבגדים ונכנסתי למקלחת.

המים החמים עוררו אותי קצת. אז אתמול סטיב ואני... התנשקנו?.... מה זה אומר? לא היה לי מושג. זו הייתה הפעם הראשונה שלי (חוץ מהלילה ההוא לפני יומיים שסטיב היה שיכור-זה לא נחשב). מה אני אמור לעשות?

הרגשתי מוטרד קצת.

'הי, דניאל! תפסיק להתנגד, ופשוט תרגיש איך זה מרגיש', נזכרתי במילים שאמר אתמול סטיב. החלטתי לעזוב שניה את המחשבות המטרידות על כך שזה לא נורמלי, ומטורף וכל דבר אחר שצעקתי אתמול, ולנסות לחשוב בכלל מה קרה.

אתמול הייתה הפעם הראשונה שהתנשקתי באמת. ניסיתי להיזכר מה באמת הלך. עצמתי את עיני מניח למים לזרום עלי. ידי נשלחה אינסטינקטיבית לשפתיי כשנזכרתי בנשיקה שלנו אתמול. כשזה קרה אתמול לא יכולתי לחשוב על כלום. עכשיו נזכרתי בגופו החסון שחסם אותי, בשפתיו שעטפו אותי וקלטו אותי לתוכן, בידו שליטפה אותי ברכות. פקחתי את עיני. מה זה אומר? זה נקרא לאהוב מישהו? הרגשתי כל-כך קטן אתמול ומוזר לי עכשיו לחשוב על זה.

סגרתי את המים והתנגבתי בזריזות. בדיוק כשעמדתי לצאת נשמעה דפיקה על הדלת.

פתחתי את הדלת בהססנות. סטיב עמד שם מחייך אליי. בלעתי את רוקי.

"אתה רוצה לצאת ביחד ללימודים?" הוא שאל.

"אה, אוקי", אמרתי מהר, עדיין לא מישיר אליו מבט, "שניה אני בא". הוא עמד וחיכה בפתח. גררתי איתי את התיק והפלאפון ויצאתי מהחדר.

"מה קורה?" הוא שאל, מסייע לי להכתיף את התיק.

"בסדר" עניתי בסתמיות.

"אה-הא", הוא הנהן. הדרך עברה עלינו בשתיקה. כשעמדנו לפני ההתפצלות הוא שאל אותי, "מתי אתה מסיים היום?"

"בארבע, למה?" עניתי-שאלתי.

"אני יוצא לקנות בגדים היום. רוצה לבוא?" הוא התעלם משאלתי.

"טוב", עניתי. זו שאלה שלפחות לא צריך לחשוב עליה יותר מדי, זה אולי הדבר הכי נורמלי שעשיתי בימים האחרונים. (לעומת השיחות המעצבנות עם סטיב, הלילה שהוא חזר שיכור, ואתמול-שהתנשקנו)

"ט'נקס! אני אדפוק אצלך היום".

"אוקיי", עניתי לו ונפרדנו לשלום.

מהעבר השני של הדלת  (סיפור בעברית) BXB *גמור*Where stories live. Discover now