Zawgyi
"တကယ္ႀကီး ! မနက္ျဖန္ ဆိုင္တစ္ရက္ ပိတ္မယ္ !
လခထဲကလည္း မျဖတ္ဘူး !! တကယ္ႀကီး !! "ဂ်ီမင္က မယံုႏိုင္သလိုေမးရင္း အတည္ျပဳေနတာမို႔ ေဆာ့ဂ်င္ ျပံဳးၿပီး ေခါင္းအသာ ၿငိမ့္ျပလိုက္တယ္ ။ ဒါကိုျမင္ေတာ့ ထယ္ေယာင္းကပါ တအံ့တၾသ ေမးလာတယ္ ။
"႐ွား႐ွားပါးပါး တကယ္ၾကံဳေတာင့္ၾကံဳခဲဗ်ာ !
Hyung ဘယ္သြားမလို႔လဲ ?""အထက္တန္းတုန္းက တက္ခဲ့တဲ့ေက်ာင္းကို ခဏသြားမလို႔ ။ Teacher's Day အတြက္ Former students meeting ႐ွိတယ္ဆိုလို႔ ။"
"ဪ ... "
"အဲ့ဒါ Hyung ဒီေန႔ ေစာျပန္မလို႔ ။ ဆိုင္ကို ကိုယ့့္ဘာသာကိုယ္ ပိတ္လိုက္လို႔ ျဖစ္တယ္မလား ? Hyung လက္ေဆာင္ေတြ သြားဝယ္ရမွာမို႔လို႔ ။ ဒါနဲ႔ နမ္ဂြၽန္ေရာ ? မေတြ႔ပါလား ?"
ေဆာ့ဂ်င္ ကေလးေတြကို မွာစရာ႐ွိတာမွာေနတုန္း နမ္ဂြၽန္ ဆိုင္ထဲမွာ မ႐ွိတာကို သတိထားမိသြားၿပီး ေမးလိုက္တယ္ ။ အဲ့ေတာ့မွ ဂ်ီမင္လည္း သတိထားမိသြားကာ ...
"အယ္ !! Hyungေျပာမွ နမ္ဂြၽန္Hyung ဘယ္ေရာက္သြားလဲ ? ေတြ႔မိေသးလား ထယ္ေယာင္း ?"
ဂ်ီမင့္အေမးမွာ ထယ္ေယာင္းမ်က္လံုးေလးက ကလယ္ကလယ္ ။ ဆိုင္အတြင္းထဲ ဟိုဟိုဒီဒီၾကည့္ရင္း ...
"ငါမသိဘူးေလ ။ ခုနက Julia-ssi မျပန္ခင္က ႐ွိပါေသးတယ္ ။ သူဝယ္လာတဲ့ပစၥည္းေတြကေတာ့ ဒီမွာရယ္ ။"
ေဆာ့ဂ်င္ ထယ္ေယာင္း ၫႊန္ျပတဲ့ စားပြဲေပၚက ပစၥည္းေတြကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ရင္း ဆိုင္အျပင္ကို ေတြေတြေလး ေငးၾကည့္ေနမိတယ္ ။ ကေလးႏွစ္ေယာက္ ဆက္ေျပာေနတဲ့ စကားေတြကို ေဆာ့ဂ်င္ ဆက္မၾကားေတာ့ ။ စိတ္ထဲ မေရမရာ ခံစားေနရတာ ဒါပထမဆံုးပဲ ။ Julia နဲ႔က ဘာမွမဟုတ္တဲ့အေၾကာင္း တစ္ခါတည္း အားလံုးေ႐ွ႕မွာ အျပတ္ေျပာလိုက္ၿပီးသားပဲကို သူက ဘာလို႔ အျပစ္႐ွိသလို ခံစားေနရတာလဲ ? ၿပီးေတာ့ သူ နမ္ဂြၽန္႔ကို ဘာလို႔ ဒီေလာက္ထိ အာရံုစိုက္ေနမိတာလဲ ?
YOU ARE READING
𝐇𝐲𝐮𝐧𝐠 ! 𝐋𝐞𝐭 𝐌𝐞 𝐀𝐝𝐨𝐫𝐞 𝐘𝐨𝐮 || NamJin FF [Completed]✔︎
Romance𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐅𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧. UᴜU 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐭. 𝐈 𝐝𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧. XD 𝐁𝐓𝐒 𝐅𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝐢𝐧...