Ex-BF Isteriku (Part 2)

44.1K 116 89
                                    

Ex-BF Isteriku (Part 2)

Dalam jam 6.00 pagi, aku tersedar isteriku bangun dan turun dari katil dan masuk ke bilik air. Aku pura-pura masih tidur, kedengaran isteriku sedang menggosok giginya dan mencuci mukanya. Isteriku memang waktu pagi hanya gosok gigi dan basuk muka terlebih dahulu untuk memasak dan menyediakan sarapan pagi. Selepas itu baru dia mandi. Keluar bilik air, isteriku mengelap mukanya dan terus ke almari solek. Dia memakai bedak, mengikat rambut dan menyapu sedikit minyak wangi di leher dan tangannya. Biasanya isteriku tak pernah memakai bedak atau minyak wangi sebelum mandi tapi pagi ni pelik pula tabiatnya. Lepas tu isteriku terus keluar dari bilik. Bila isteri aku dah keluar, aku terus bangun dan masuk bilik air, gosok gigi dan basuh muka.

Selesai urusanku, dengan perlahan-lahan aku membuka pintu bilik dan keluar. Terjengkit-jingkit aku berjalan mencari kelibat isteriku. Rupanya dia di dapur sedang membasuh pinggan di singki. Mulanya aku mahu menyapa isteriku yang kelihatan sedang sibuk namun belum sempat aku bersuara tiba tiba aku lihat Nizam keluar dari bilik air di dapur dengan hanya bertuala tanpa baju dan terus menuju ke arah isteriku. Nizam terus merapatkan tubuhnya di belakang isteriku, menyelak tualanya dan terus menggosok-gosok batangnya dipunggung isteriku sambil tangannya meramas buah dadanya. Isteriku hanya membiarkan sahaja perbuatan Nizam tanpa melarangnya.

"Nur tanya sikit boleh?" Isteriku tiba-tiba bersuara.

"Apa dia?" Balas Nizam acuh tak acuh.

"Malam tadi Nizam kata tak pernah rasa kemut macam Nur kemut... Macam dah biasa buat je? Berapa ramai dah Nizam bantai?" Soal isteriku.

"Entahlah Nur... Ramai juga... Nizam nak cari yang sama macam Nur tapi tak pernah jumpa. Lepas Nur tinggalkan Nizam... Nizam betul-betul kecewa. Jadi, setiap perempuan yang Nizam kenal semua Nizam bantai." Jawab Nizam dengan bangga sambil cuba menarik baju isteriku ke atas.

"Janganlah...suami Nur keluar nanti." Larang isteriku suara yang lemah tanda nafsunya dah naik.

Nizam mencium dan menjilat tengkuk isteriku sambil terus menarik baju isteriku ke atas. Bila baju isteriku dah naik sampai ke pinggang, aku lihat isteriku tidak memakai seluar dalam maka terdedahlah punggungnya yang putih bersih itu. Nizam meramasnya dengan geram. Biasanya isteriku tak pernah tak pakai seluar dalam dan bra kalau keluar dari bilik, tapi nampaknya sejak Nizam ada di rumah ni, sengaja dia tidak mengenakan pakaian dalam. Aku rasa memang dia nak merasa batang Nizam lagi pagi ni. Rasanya dia tahu yang Nizam berada di dalam bilik air, sebab tu dia sengaja buat-buat basuh pinggan kerana dia tahu bila Nizam keluar bilik air mesti Nizam nak punya.

Nizam terus menggosok batangnya yang dah tegang itu di celah belahan punggung isteriku yang tebal dan tonggek. Nizam menggosok-gosok batangnya dari lubang belakang terus ke lubang cipap beberapa kali. Nizam menarik pinggang isteriku ke belakang lalu menolak bahu isteriku ke depan. Sekarang badan isteriku bengkok ke bawah dan kakinya terkangkang luas sambil berpaut di singki mendedahkan cipap isteriku jelas kelihatan dari belakang. Nizam semakin tidak sabar, dia menala kepala batangnya ke lubang jubur isteriku dan cuba untuk menujah ke dalam. Baru kepala sahaja yang masuk, isteriku terus menarik punggungnya ke depan dan Nizam menarik pinggang isteriku merapatinya. Nizam menggeselkan batangnya pada alur cipap isteriku sambil tangannya meramas-ramas dada isteriku dari luar baju. Perlahan-lahan aku lihat batang Nizam membelah cipap isteriku dan terus masuk habis santak ke dalam di iringi jeritan kecil nikmat dari mulut isteriku. Nizam membiarkan batangnya tenggelam sambil tangannya masuk ke dalam baju isteriku melalui celah ketiak dan terus meramas-ramas dada isteriku semahunya.


Aksi semakin panas. Perlahan aku berundur dan terus masuk ke dalam bilikku. Dari dalam bilik, aku memanggil nama isteriku sambil membuka pintu bilik secara kasar dan terus keluar. Sebaik melangkah keluar dari bilik, aku lihat isteriku baru selesai membetulkan bajunya yang telah tersingkap tadi ke bawah dan Nizam pula dalam keadaan kekok berjalan ke meja makan sambil membetulkan tualanya. Aku pura-pura tak nampak apa yang terjadi dan terus berjalan ke dapur menghampiri isteriku. Terketar-ketar isteriku ketika menyapaku. Nampak sangat dia tengah gabra dan mukanya pucat akibat ketakutan pada pandanganku. Aku terus berjalan kepada isteriku tanpa melihat pada Nizam yang sedang duduk di meja makan seolah-olah aku tak perasan yang dia ada kat situ dan terus memeluk isteriku dari belakang dan mencium lehernya. Isteriku terus menolakku.

Ex-BF Isteriku (Season 1)Where stories live. Discover now