Ex-Boyfriend Isteriku (Part.4)
Nizam kemudiannya memeluk dan membelai badan isteriku yang bergegar hebat menikmati klimaksnya yang kedua itu. Selepas lebih kurang 5 minit, isteriku mula dalam keadaan relax tetapi masih termengah-mengah mencari nafas. Ketika itu juga Nizam mengubah posisinya dengan menghamparkan badan isteriku ke bawah dan sekarang Nizam pula di atas badan isteriku. Aku lihat Nizam menarik batangnya keluar perlahan-lahan hingga habis tercabut kemudian perlahan-lahan juga dimasukkan kembali ke dalam lubang cipap isteriku. Diulangnya banyak kali sambil mulutnya mengulum dan menyedut puting buah dada isteriku, perlahan betul pergerakan keluar masuk batang Nizam ke dalam cipap isteriku. Permainan dia memang berbeza sekali. Pandai menyeksa dan meningkatkan nafsu isteriku pada masa yang sama. Isteriku dah mula merengek kembali dan mengangkat punggungnya walaupun baru sekejap tadi dia klimaks untuk kali yang kedua.
Isteriku dah mula high balik, merayu-rayu dengan nada yang mengasyikkan supaya Nizam melajukan tujahan batangnya namun Nizam masih menujah perlahan-lahan sambil mengulum puting buah dada isteriku dan meramasnya kiri dan kanan bergantian. Isteriku semakin galak mengelek dan mengangkat punggungnya sambil merengek supaya Nizam mengenjut dengan kuat dan laju. Kemudian Nizam mengangkat kedua kaki isteriku ke atas dan dirapatkan pahanya dengan batang Nizam masih tersumbat di dalam lubang cipap isteriku. Diluruskan kaki isteriku dan disandarkan ke dadanya. Sebaik sahaja dalam posisi begitu, Nizam terus menarik keluar batangnya ke atas sehingga batangnya bergesel dengan biji cipap isteriku dan disumbat balik ke dalam. Isteriku menggelinjang kesedapan. Nizam terus menarik keluar dan menolak ke dalam batangnya dengan kasar sekali sehingga isteriku mengeluh panjang tanda isteriku dah klimaks lagi.
Aku rasa ni lah klimaks yang paling nikmat yang pernah isteriku dapat, lama tubuh isteriku melentik tinggi semasa dia klimaks itu. Nizam membiarkan isteriku menikmati kesedapan itu sepuas-puasnya sambil batangnya dibiarkan tenggelam dalam cipap isteriku. Bila isteriku dah reda dari klimaksnya yang panjang, Nizam mula meramas dan menjilat buah dada isteriku kemudian diangkatnya kaki kiri isteriku dan diletak dibahunya sedangkan kaki kanan isteriku masih dicelah kangkang Nizam. Nizam mula menarik batangnya keluar dan di masukkannya ke dalam semula. Tempo dayungan Nizam kali ini agak sekata. Selepas 5 minit begitu, di tukar pula kaki kanan diangkat ke atas dan kaki kiri di bawah dan dihenjut dalam tempoh 5 minit juga lebih kurang. isteriku hanya membiarkan sahaja tanpa henti mendesah kenikmatan. Kemudian Nizam membalikkan tubuh isteriku dan dimasukkan dari belakang sambil kedua tangan isteriku memegang sofa. Nizam terus mengerjakan isteriku berbagai cara termasuk lubang jubur isteriku. Aku tak tahu berapa kali isteriku klimaks sehingga isteriku berapa kali cakap pada Nizam yang dia dah tak larat nak main lagi. Akhirnya Nizam menikam batangnya sedalam yang boleh ke dalam lubang cipap isteriku dan terus memancutkan air maninya.
Isteriku dah terkapar keletihan, tak bergerak sedikit pun dengan matanya terpejam rapat dan batang Nizam masih lagi berkubang di dalam cipapnya sementara Nizam terdampar lesu di atas badan isteriku. Aku lihat jam sudah menunjukkan pukul 2.05 pagi, sejam juga Nizam mengerjakan isteriku. Beberapa minit kemudian isteriku membuka matanya dan menolak Nizam turun dari badannya. Nizam pun mencabut batangnya yang sudah mengecil dari cipap isteriku dan terus terbaring di sisi isteriku. Isteriku cuba untuk bangun dan dengan itu, aku juga cepat-cepat mematikan rakaman Video Cam untuk bergegas masuk ke dalam bilik namun terhenti apabila aku lihat Nizam seakan tidak mengizinkan isteriku meninggalkannya. Dia terus memeluk isteriku kemas."Tidurlah kejap lagi kat sini...Nizam nak rasa berbaring dengan Nur sekejap." Pintanya dengan manja.
Tindakan Nizam itu menyebabkan Isteriku tak jadi bangun sebaliknya dia membalas pelukkan Nizam sambil mulut mereka bersatu. Nizam terus memeluk isteriku yang kembali baring disisinya sambil membelai-belah kedua buah dada mekar milik isteriku. Isteriku pun begitu juga, dia memeluk Nizam dengan lembut dan tak lama kemudian, dia terlena dalam pelukan Nizam. Memang kebiasaan isteriku bila lepas main dia mesti tertidur lena, kalau tak kejut, maka tak bangunlah dia sampai pagi. Sebab tu dulu lepas aku main dengan isteriku, aku masuk bilik adik ipar aku dan aku kerjakan adik ipar aku pula sampai adik ipar aku pula terlena keletihan.
YOU ARE READING
Ex-BF Isteriku (Season 1)
RomanceTiba-tiba Nizam bangkit dari tempat duduknya lalu duduk di sebelah isteriku. Dia mengambil tisu di atas meja lalu mengelap pipi isteriku. Selepas itu Nizam terus memegang dan meramas tangan kanan isteriku sambil separuh berbisik, mengatakan pada ist...