Ex-BF Isteriku (Part 7)

27.5K 65 25
                                    

Ex-Boyfriend Isteriku (Part.7)

Minggu ke 4 aku balik ke rumah isteriku seperti biasa pada hari Jumaat petang, tapi bila aku masuk ke rumah, aku lihat isteriku sedang tidur lengkap dengan berbaju kurung iaitu baju kerjanya. Bila aku nampak isteriku sedang tidur lengkap berpakaian begitu, aku tahu mesti Nizam dah melanyak dengan teruk isteriku malam tadi. Aku segera masuk ke bilik kerja isteriku dan terus mencari klip video yang dapat dirakam sejak hari Isnin yang lalu. Hari Isnin tiada apa yang berlaku, begitu juga dengan hari Selasa, tetapi pada hari Rabu isteriku menerima panggilan dari Nizam pada pukul 9.10 malam. Lama juga mereka berbual melalui telefon, tetapi aku cuma mendengar apa yang penting sahaja sebab yang lain tu mereka bercakap tentang hal pertunangan dan hari perkahwinan Nizam. Apa yang aku dengar dari perbualan mereka, ternyata Nizam menyatakan yang dia akan datang petang esok dengan seorang kawan tetapi cuma singgah sekejap sahaja kerana dia nak ke rumah orang tua tunangnya pula selepas itu, jadi dia tidak boleh berlama-lama di rumah isteriku.


Mengetahui perkara itu, aku terus lajukan klip rakaman tersebut sehingga waktu Nizam datang ke rumah isteriku. Waktu ketika itu menunjukkan pukul 4.40 petang, tertera di klip rakaman. Aku lihat isteriku membuka pintu rumah lalu menjemput Nizam dan kawannya masuk ke dalam rumah dan Nizam memperkenalkan kawannya Ranjit. Lebih kurang 10 minit mereka bertiga berbual-bual, Ranjit minta diri untuk keluar sekejap katanya nak jumpa kawan. Selepas Ranjit keluar, Nizam datang dekat pada isteriku dan terus memeluk isteriku dari belakang dan mencium pipi isteriku. Isteriku ketika itu memakai blaus dan skirt panjang sopan dan cantik kelihatannya. Isteriku cuba untuk menolak perbuatan Nizam itu namun tangan Nizam dah melekat pada buah dada isteriku dan mulutnya menjilat-jilat tengkuk isteriku dengan rakus.

"Janganlah Nizam, nanti kawan Nizam balik, matilah kita. Nur tak nak." Ujar isteriku. Nizam tidak mengendahkan kata-kata isteriku.

Isteriku cuba juga melarang Nizam dari terus menggoda dirinya tapi Nizam dengan selamba meneruskan sahaja perbuatannya. Mungkin kerana sudah berputus asa dengan kedegilan Nizam, akhirnya isteriku membiarkan sahaja Nizam membuka butang blausnya dan terus menanggalkannya dari tubuhnya. Selepas baju terbuka, bra isteriku juga turut terlucut dari tubuh isteriku yang gebu itu. Nizam terus meramas dan menjilat-jilat buah dada isteriku dengan rakus sekali. Batangku dan mula mengeras di dalam seluar. Sial betul Nizam ni. Kemudian aku lihat Nizam mengangkat badan isteriku supaya berdiri dan mengajak isteriku masuk ke dalam bilik tapi isteriku tak mahu.

"Jomla Nur, kita ke dalam. Karang kalau Ranjit balik dia nampak macam mana?" Pujuk Nizam.

Bila isteriku dengar kata-kata Nizam tadi, dia pun terus berjalan masuk ke dalam bilik lantas rakaman tadi bertukar dari ruang tamu, ke dalam bilik utama kami. Nizam membaringkan isteriku di atas katil kemudian Nizam keluar semula dari bilik, katanya dia nak ambil baju isteriku tadi takut Ranjit nampak. Tak lama kemudian Nizam masuk semula ke dalam bilik sambil membawa baju dan bra isteriku lalu dicampakkan ke atas lantai bilik. Nizam membuka batu T-shirt, seluar dan seluar dalamnya hingga dia sendiri berbogel dengan batangnya terhunus keras.


Isteriku diam dan cuma memerhatikan sahaja gerak geri Nizam. Nizam naik ke atas katil lalu duduk di sebelah isteriku dan terus menghisap puting buah dada isteriku. Isteriku pula meramas dan merocoh batang Nizam yang mengacung ke langit. Nizam meramas, memicit, menguli dan mengisap buah dada serta puting isteriku dengan penuh bernafsu sementara isteriku merocoh laju batang Nizam. Mata isteriku dah mula layu dan mulutnya juga dah mula mendesah dan mengerang keenakan. Nizam menyuruh isteriku bangun dan mengulum batangnya. Isteriku tanpa membantah, dia pun bangun lalu menonggeng di atas tubuh Nizam dalam posisi 69 dan terus menjilat batang Nizam, sesekali dia akan merocohnya laju. Sekarang cipap isteriku berada di depan muka Nizam tapi masih memakai skirt. sambil isteriku menjilat dan mengurut batang Nizam, tangan Nizam dah mula meramas punggung isteriku. Sesekali jarinya mengurut lurah cipap isteriku yang merah kebasahan, kemudian perlahan-lahan tangan Nizam memasukkan jarinya ke dalam lubang hangat isteriku dan terus mengoreknya dengan laju keluar masuk, punggung isteriku dah mula bergoyang-goyang bila cipapnya kena korek begitu.

Ex-BF Isteriku (Season 1)Where stories live. Discover now