Derin Uykudan Uyanış!

41 4 2
                                    

"Gözlerim! "diye bağırarak uyandım.Hiçbirşey göremiyordum.Sakin ol

diyen tiz güzel bir ses durdurdu bağırışlarımı

" -Sen kimsin" dedim ve ekledim "Ve neden hiç birşey göremiyorum"

-Ben hemşire Alex ve seninle 15 gün boyunca ben ilgileneceğim.

-15gün mü !15gün mü dediniz ?

-Evet 15 gün bir sorun mu var?

-Iııı...... Yok hayır bir sıkıntı yok. Niye göremiyorum?

-Ahh pardon unutmuşum bir saniye ,dedi ve gözlerime takılı olan bandı çıkardı.

-Evet böyle daha iyi Benim adım Gabriel yanılmıyorsam sizinki de Alex'di?

-Evet adım Alex ama bana kendinizi tanıtmanıza gerek yok çünkü hakkınızda çok şey biliyorum.Geçmişiniz hakkında birşeyler hatırlıyormusunuz ?

-Hayır yalnızca adımı ve bana seslenen çok hoş bir bayanı hatırlıyorum.Bunları söylerken odaya bir göz gezdirdimgezdirdim.Lüks bir hastanedeydik.İki kişilik küçük bir odasında birtek benim ve Alex'in olduğunu farkettim.Sonra gözüm bir anda Alex'e kaydı.O güzel ahenkli sesin sahibinin böyle biri olacağını tahmin etmeliydim aslında.Çok güzel ,çekici bir vücudu vardı.Sarı saçları ,koyu mavi gözleri ve dolgun dudakla güzel vücudunu tamamlıyordu. O kadar güzeldi ki ... Gözümü alamıyordum.Bir süre sonra gözümü ayırıp "Nerdeyim ve bana ne oldu?" diye sordum.

-Nerede olduğumuzu söylemeye yetkim yok ancak  sana şunu söyleyebilirim ki çok özel bir hastanedeyiz.Ve sen bir araba kazası geçirdin.Arabanla otobanda hızla giderken bir anda önündeki arabaya çarptın ve hızını alamayıp bariyerlere çarpınca arbadan fırlayıp kafanı çarptın.Sonra seni buldular ve buraya getirip bir dizi ameliyatlardan geçirdiler ve bir aydır buradasın hiç uyanmayacağından korkmuştuk.

-Ne ameliyatı ne bir ayı ne yaptınız bana organlarımı mı aldınız?Söyle ne yaptınız bana?

-Bu konuşma burada bitmiştir dedi ve ayağa kalkıp dışarıya çıktı hemşire Alex.

Ben ise arkasından bağırıyordum "Dur gitme daha soracaklarım var bekleee..." ama nafile.Arkasından baka kaldım .

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin