Yazar'dan:
Yine yakıp yıkmıştı etrafı genç adam. Hani kendisine aşık olduğunu söylemişti kim isterki aşık olduğu kişinin canından bir parça almayı? Neden yapmıştı ona bunu bir türlü aklı almıyordu? Nasıl cürret etmişti böyle birşeye. Adam şimdi düşünmeye başlayınca o kadının böyle bir plan için yalnız çalışamayacığı anlamaya başlamıştı. Fakat yanındaki ortağı kimdi ve neden yapmıştı böyle birşeyi? Amacı neydi ki?
Şuan Malatya sınırlarında olmalıydılar eğer il dışına çıkmış olsalardı elbette haberi olurdu. Daha doğrusu olmak zorundaydı. Zaten kimse ondan birşey gizleyemezdi. Adının anılması bile bütün şehrin tüylerini diken diken ederken kimin yüreği yerki böyle birşey yapsın. O düşüncelerine dalmışken çalışma odasının kapısı çalındı. Önce boğazını temizledi ve ardından genç adamın sesi bütün odada kısa süreli bir yankı yaptı.
"Gir!"
İçeri evindeki hizmetlilerinden Sıla gelmişti.
"Polat bey ortağınız olduğunu idda eden birisi sizi istiyor."
"Geliyorum 5 dakikaya kimmiş bu gerzek."
Yavaşça örtülen kapının ardından düşünmeye başladı kimdi bu gelen niçin gelmişti? Neden böyle duygusal zamanında gelmişti? Ağır adımlarla kapıya doğru yürüdü kapıyı açık bırakarak çıktı ve merdivenlere doğru yürümeye başladı tam o sırada mutfaktan bir cam kırılma sesi yükseldi. Adımlarını hızlandırdı mutfak kapısında eski dostu Yağız duruyordu.
"Hakkını helal et gardaş kırdım yanlışlıkla."
Genç adamın yüzünde bir gülümseme belirdi aylar sonra yüzünde gülümsemeyi gören hizmetlerinden Nurbanu'nun eli ayağı birbirine dolaştı ve yıkadığı tabak yere düştü ve kırıldı. Genç adamın bakışları yere kaydı ve kırıkları toplamasından Nurbanu'ya yardım etti. Ardından eski dostuna döndü.
"Ulan gerzek herif kaç aydır neredesin sen?"
Sahte bir sinirle kurduğu cümlenin ardından arkadaşı devam etti.
"Valla kanka geçen Tuğba ile konuşurken duydum sen etrafı yakıp yıkıyormuşsun bende göt korkusundan gelemedim be gardaş."
Tuana Polat'ı sağ koluydu. Ama gerçekten onu uzun zamandır görmemişti fakat Tuğbanın ondan nasıl haberi olmuştu?
"Tuğbayla nerede konuştun sen?"
"Ya geçen yolda gördüm oda İrfan'ın cenaze işleriyle uğraşıyormuş."
"Cenaze işlemi?"
"Sana söylememişti Aslı'dan 1 hafta sonra İrfan öldürüldü."
"Bi dakika öldürüldü derken?"
"Büyük ihtimal öldürüldü çünkü çıkarılan kurşunlar keskin nişancı kurşunuymuş abi camdaki 3 delikte bu ihtimali arttırır."Ihm selamlar olsun herkese şu alttaki yıldıza bir basıverinde ben gaza gelip yeni bölümü hemen atıyım olur mu????
Yayınlandı:20 Ekim 2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECNUN
Teen FictionSevdasını kaybeden bir adam. Sevdasına kavuşmak için sevdasının canından bir parça alan bir kadın. İntikam,acı,yalanlar ve ihanet dolu bir hikaye. Başlangıç:19 Ekim 2019 15:17 Bitiş:Daha gelemedik oraya be gardaş