1.Sezon 2.Bölüm

0 0 0
                                    

Yazar'dan:
"Aslı'm benim güzel meleğim ben geldim aşkım."
Polat göz yaşlarına hakim olamıyordu.Kendine bir söz vermişti.Onun dokunmaya kıyamadığı meleğine bunu yapan sikik kimse onu bizzat kendi silahıyla gebertecekti.Yavaşça ayağa kalktı ve sevgilisinin mezarına son bir bakış attı.
" Yakında tekrar geleceğim söz veriyorum güzelim."
Polat'tan:
Araba bindiğim gibi depoya doğru sürmeye başladım.Kimdi bu nasıl bu kadar uzun süre ondan saklanmıştı kendisinden bilmiyordu düşünemiyordu aklı almıyordu.O an aklına eskilerden bir anı geldi.
Aslı yavaşça sevdiği adamın omzuna indirdi kafasını.
"Ne oldu sevgilim."
Polat sevdiği kadına baktı onu şuan başka kim dinlerdiki?
"İşler boka sardı çıkış yok bu Erdem beni batırır yakında keşke batırmakla kalsa anında alımın ortasına indirir kurşunu ondan korkmuyorum fakat bana değil sana zarar vermesi ödümü kopartıyor."
Aslı şuan sevdiği adamın ufacık bir gülümsemeye muhtaç olduğunu aklını uzaklaştırmalıydı stres yapmamalıydı yoksa durum daha kötüleşirdi onu rahatlatmak için konuşmaya başladı.
"Aşkım unutma ne olursa olsun ben harzaman buradayım" Aslı elini sevdiği adamın kalbinin olduğu noktaya koyarak söylemişti bu cümleyi.
Evet Aslı'sı hala onun kalbindeydi ve onu hiç bırakmayacaktı.

Off uzun süre sonra yb atmak neqa güzel bişiy yaw ama işler boka sarınca hepiniz aynı şeyi söliceksiniz "bələ vaziyyətin içinə soxam!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MECNUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin