2.BÖLÜM

255 19 20
                                    

Ayh inanamıyorum birisi kitabımı okumuş 😂

O kişi bu bölümü okuyosa eğer kendini belli etsin ay çok sevindim jsöksöxkdöx💜

İyi okumalar 💛


_________

"Dün gece noldu lan ortadan kayboldunuz?"
Gökçe'nin sorusuyla omuz silktim.

"Hatırlamıyorum."

Ama boynumdaki morluklar yalnız kalmadığımın kanıtıydı.

Gökçe tek kaşını kaldırarak bana baksa da daha sonra Tuna'ya dönmüştü. "Peki ya sen?"

Göz göze geldik. Bana bakarak cevap verdi. "Aynı şekilde," diyerek omuz silkti.

Uzun süre gözlerime baktığında nedenini anlayamamıştım. Bir süre sonra bu durumdan sıkılıp Gökçe'ye döndüm.

"Peekiii öyle olsun bakalım."

Ortamda bir sessizlik olurken üst kattan gelen sesle herkesin bakışları oraya dönmüştü. En son Arda malı uyuyordu. Üst kata da başka kimse çıkmamıştı.

Ayağa kalkıp merdivenleri tırmandım. Arkamdan gelen ayak sesleri de diğerlerinin de peşimden geldiğini gösteriyordu.

"Ardaa?"

"Lan noluyo orada?"

Odaya girdiğimizde karşılaştığımız manzara gerçekten şaşırtıcıydı. Mal Arda yatağı devirmişti. Bunu gerçekten nasıl yaptı bilmiyorum ama aynı şekilde onun da şaşkın bakışları isteyerek yapmadığını gösteriyordu.

Dayanamayıp kahkaha attım." Lan nasıl yaptın sen bunu?" Gülerken konuşmaya çalıştığım için nefesim kesilmişti ama kendimi durduramıyordum. Bu hali aşırı komikti.

Gökçe elindeki telefonuyla muhtemelen video çekiyordu ve aynı zamanda bir haber muhabiriymiş gibi konuşuyordu.

Tuna mı? Ona baktığımda Arda'yı yerden kaldırmaya çalışıyordu. Çalışıyordu çünkü Arda yerden kalkmaya pek niyetli değildi.

"Lan mal mısın kalksana!" Tuna en sonunda sinirlenip patlayınca Arda yavru kedi bakışı atıp başını iki yana salladı.

"Omasss. "

Tuna elini alnına vurdu. Her sinirlendiğinde olduğu gibi. Refleks gibi bir şeydi o onun için.

"Arda?" dedim ciddi bir şey soracakmışım gibi.

"Efendim kankaların en yakışıklısııı" Yavşama moduna geçmişti kesin benden bi şey isteyecek.

Dizimi yere yaslayıp yanına yaklaştım. Elimle kulağını işaret ettiğimde hemen kulağını yaklaştırdı. Meraklı melehat.

"Salak mısın ağzına sıçtığımın kalksana yerden?" Aniden bağırmamla yerinde sıçradı.

Dayanamayıp kahkaha atmaya başladım. Yere uzanırken gülmeye devam ediyordum.
Gökçe'nin video çekmeye devam ederken şaşkın bakışlarla beni izlediğini görebiliyordum.

"Arlin'i de kaybettik."

"Tövbe de tövbe."

"Tövbe Allah'ım çok tövbe."

Tuna ile aralarında geçen saçma konuşmaya daha da gülerken kendimi iyi hissetmiyordum. Gerçekten iyi değildim.

"Ayyh alın be şu manyağı başımdan. Allah seni kahretmesinn ne içirdiniz bunaa?" Arda'nın tepkisiyle artık gülmekten gözümden yaşlar geliyordu.

Gökçe'nin telefon kadrajı ise artık Arda'ya doğru değil bana doğruydu. Bu da demek oluyor ki beni çekiyordu.

Başımda dikilen Tuna elini uzattığında kahkaham azıcık da olsa dinmişti. Gülerken elini tuttum ama kalkmadım. Aksine onu da kendime çekip yanıma düşürmek istedim. İstedim diyorum çünkü yanıma değil de üzerime düştü. Ulan 80 kiloluk herifim bu benden güya daha zayıf nasıl taşiyim lan ben bunu?

"Oha oha tövbesıteyşın ay ayıp be ayıp gözümüzün önünde yapmayın bari cık cık cık"

Arda'nın tepkisini umursamadım o an Tuna'nın gözlerine bakakalmıştım. Yakından yeşil gözleri çok daha güzeldi. Yutkundu. Ve kendini yanıma attı. Derin bir nefes soludum. Her şey iyi güzel de kalbim neden maratondan çıkmışım gibi atıyo benim?

"Arda lan bir boş yapma ya"

Gökçe hala bizi çekiyordu. En sonunda Arda ayağa kalkıp Gökçe'nin telefonuna doğru bir atakta bulunduğunda telefon yere düştü. İçim acıdı lan İPhone o İphone.

"Aaaaaaaaaaaaaa Ardaaaaaa seni geberticem lann"

Gökçe Arda'yı kovalarken aşağı kata kadar inmişlerdi. Arda'nın da yerinden neden kalkmadığı battaniyesindeki ıslaklıktan belli oluyordu. Altına işemiş geri zekalı. Yatağı nasıl devirdiyse artık.

"Boynundaki morluk dün gece mi oldu?"

"Ha?"

Tuna'dan böyle bir soru beklemiyordum. Aslında soru falan beklemiyordum.

Gözleriyle açıkta kalmış boynumdan gözüken morlukları gösterirken jeton düştü. Bakışları da bir garipti,anlayamıyordum.

"Boynundaki izler dün mü oldu dedim."

Başımla onayladım. "Evet."

Sessiz kaldı. Ağzını bir şey demek için açtı ama demedi.

Bir kaç saniye sonra oturmaktan sıkıldığım için ayağa kalktım. Elimi Tuna'ya uzatırken önce gözlerime baktı. Sonra elimi tuttuğunda kendimi bir anda yerde buldum. Kendisi sırıtarak ayağa kalkarken göz kırpmayı ihmal etmedi.

"Dejavu"

"Piç"

Kahkaha atarak odadan çıktı. Bende mal gibi yerde uzanıp sırıtmaya başladım. Galiba salaktım. Evet teşhis konuldu.

________

Çok kısa biliyorum,ama güzell bir bölümle telafi etmeye çalışıcam.

Ben cideyrum❤️

DÜŞ GİBİ (GAY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin