(14)

3.6K 166 36
                                    

.

Warning 🔥 🔥 ➰
.
.
.
"..Jennie. ."

တိုးၿပီး..ညင္သာသလို..ျဖစ္ေနတဲ့....သူအသံက...jen ရင္ကို တစ္ခ်က္ လႈပ္ခတ္ သြားေစသည္။....

သူကေတာ့....သူစကားအတိုင္း...

ခရီးဆက္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနေလသည္။..

"..Jennie. .ကိုယ္ မင္းကိုေခၚေနတယ္ေလ...မင္းရဲ႕အလွက...ေရစိုေနတဲ့..အခ်ိန္ေတြဆို..အရမ္းေပၚလြင္ေနတာဘဲ...."

".........."

သူက...jen ကိုေျခဆံုးေခါင္းဆံုးၾကည့္ၿပီးေျပာေနေတာ့....သူ႔ေရွ႕မွာေနရခက္လာသည္။

Jenက..သူဘာေျပာေျပာ.... မတုန္႔ျပန္ခဲ့ပါ...ခုနက..သူေျပာခဲ့တဲ့..စကားေတြကို ေတြးၿပီး...ရွက္လည္းရွက္..ေၾကာက္လည္းေၾကာက္..ေနမိေပမယ့္.....အခုေတာ့...ဝါရင့္သမားေတြလို...မိန္းကေလး...တစ္ေယာက္ရဲ႕...စိတ္ကို ႏူးညံ့ေစေသာ စကားလံုးေတြနဲ႔....ေပ်ာ့ေပ်ာင္းလာေအာင္...တစ္လံုးခ်င္း. ..ျပန္ခ်ဳပ္ေနာင္ေနသည္။...

"Jen. ...ကိုယ့္ကိုၾကည့္ပါအံုး...ဘာလို႔ ေခါင္းငုတ္ထားလဲ..."

ငုတ္ထားတဲ့ jen မ်က္ႏွာေလးကို
ေမးေစ့ ကေနကိုင္ၿပီး..သူက ဆြဲေမာ့လိုက္သည္။....

Jen ရဲ႕ အေပၚထပ္ အက်ႌကို သူကအကုန္ ဆြဲခၽြတ္လိုက္တာမို႔...
Jen ကိုယ္ေပၚမွာ...အခုဆိုရင္...underwear သာက်န္ေတာ့သည္။...

Jen ရဲ႕ပုခံုးေပၚ  ပ်ံ႕ဝဲက်ေနသည့္...ဆံႏြယ္ေလးေတြကို သူကဖယ္ရွားေပးရင္း...ေပၚလာတဲ့ ..လည္တိုင္ႏုႏု ေလးကို...
marking ေတြ...ေပးရင္း...စုပ္နမ္းေနသည္။...အသားျဖဴေဖြးေနတဲ့. Jen အတြက္ေတာ့...သူရဲ႕ marking ေတြက...အနီကြက္ေလးေတြ...အျဖစ္သို႔ေျပာင္းလဲ ..ေနေလသည္။....

ေနာက္ထပ္...တစ္ဖန္သူက...jen ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေလးဆီ...သူႏႈတ္ခမ္းေတြကျပန္တက္လာၿပီး...jen ရဲ႕အပန္းေရာင္ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကို...သူစိတ္ရွိလက္ရွိ..စုပ္ယူေလသည္။...

တျဖည္းျဖည္း...အရွိန္တက္လာတာမို႔...အေပၚႏႈတ္ခမ္းေရာ...ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းပါ...အဆက္မျပတ္စုပ္နမ္းေနလည္း...သူကအားမရ...

သူလၽွာေလးက...ရမၼက္ႀကီးစြာ...၀င္ခြင့္ေတာင္းေနသည္။...
Jen ကခြင့္မျပဳတာေၾကာင့္...

မုန္းလို႔မရေတာ့...💖ခ်စ္ေနမယ္...💖Where stories live. Discover now