(17)

2.9K 166 13
                                    

.
.
မနက္ ၁၁နာရီေလာက္ေရာက္မွ...Lisa. .အိပ္ယာႏိုးလာသည္။...
Jen ကေတာ့...သူ႔ေဘးမွာ ရွိမေနေတာ့ပါ...။

သူလည္း..jen ဘယ္သြားမွန္းမသိ...ပတ္ရွာေနမိသည္။..အိမ္ထဲမွာေရာ...ျခံထဲမွာပါ..လိုက္ရွာေပမယ့္...မေတြ႕..
စမ္းေခ်ာင္းဘက္ကို..သြားေျပးရွာလည္း..မေတြ႕..သူတဖန္..ျခံေစာင့္ဦးေလးအိမ္ဘက္ကို ေျပးထြက္လာျပန္သည္။..

သူေရာက္သြားတာ..အခ်ိန္က ကြတ္တိျဖစ္သြားသည္။..

ဦးေလးတို႔ မိသားစုလည္း ျပန္ေရာက္လာတာကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။...

"ဦးေလး..jen ကိုမေတြ႕မိဘူးလား.."

"မေတြ႕မိဘူး...Lisa ေလး"

"ေဒၚေလးေရာ..ေတြ႕မိေသးလား...Lisa ရွာေနတာၾကာေနၿပီ...ခုထိမေတြ႕ ေသးလို႔..ေနရာေတြလည္းစံုၿပီ.."

" ဟုတ္တယ္..ေမႀကီး..ေတြ႕မိလား.."

"ဟို ဟိုေလ..သမီး jen ကၿမိဳ႕သြားခ်င္တယ္ဆိုလို႔...ကၽြန္မေခၚသြားလိုက္တယ္..ေဖႀကီး.."

"ဘာ!..ေဒၚေလး...jen က...ၿမိဳ႕ကို...

Lisa စကားအဆံုးထိ..မေျပာေတာ့ဘဲ..စက္ေလွကို..အျမန္ယူကာ..ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္။...
.
.
"ေမႀကီး..မင္းဘယ္လို လုပ္လိုက္တာလဲ..."

"ကၽြန္မက သမီးjen ကိုသနားလို႔ပါ.."

"မင္းေတာ့ေလ...လုပ္လိုက္ရင္တလြဲ...Lisa ေလးကို သနားရမွာ..ဆရာတို႔ မိသားစုက..သမီး jen ရဲ႕မိဘေတြေၾကာင့္ မရွိၾကေတာ့တာ..မင္းသိရဲ႕လား"

"အဲ့ဒါ..သမီး jen နဲ႔မဆိုင္ဘူးေလ..."

"ေတာ္ေတာ့ ေမႀကီး...ဆက္မေျပာနဲ႔ေနာ္..ေနာက္တစ္ခါ..ထပ္မလုပ္မိေစနဲ႔"
.
ဦးေလးလည္း..သူ႔ဇနီးကို...ေဒါသအလြန္ထြက္မိသြားသည္။..
ဦးေလးက..သစၥာရွိ လူယုံတစ္ေယာက္ပီပီ...သခင္ဘက္ကိုသာ..ေနေလ့ရွိသည္။...
.
.
.
Jen တစ္ေယာက္...ကားဂိတ္ေရာက္ၿပီမို႔...လမ္းေဘးဖုန္းနဲ႔...Chaeyoung ဆီကို ဆက္လိုက္သည္။..

"Tu. .tu..tu...📲:

"hello. ."

"Chae. ...unnie ပါ"

Chaeyoung ဖုန္းထဲက ၾကားလိုက္ရတဲ့...
အသံေၾကာင့္ အံ့ဩမႈမ်ားစြာ..ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို..

မုန္းလို႔မရေတာ့...💖ခ်စ္ေနမယ္...💖Where stories live. Discover now