.
.
Lisa အခန္းထဲကထြက္သြားၿပီး....
နာရီ၀တ္ေလာက္...အၾကာမွာျပန္၀င္လာခဲ့သည္။...Jen ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့...သူခ်န္ထားတဲ့အတိုင္းသာ...
သူအနားတိုးၿပီးသြားလိုက္ကာ...
"Jennie. ..:"
"..........."
"Jennie. ..."
"........".
Jen ကမတုန္႔ျပန္ေတာ့...သူနဲနဲ စိတ္တိုလာၿပီး...jen ကို လႈပ္ခါၾကည့္လိုက္ေတာ့...သတိလစ္ၿပီး...ေမ့ေမ်ာေနသည္။
"Jennie...jennie. ..
နဲနဲမွေတာင္...သတိမ၀င္လာတာမို႔......သူအျမန္ပင္...jen ရဲ႕အ၀တ္အစားေတြကို...ေကာက္ေပး၀တ္လိုက္သည္။...
အားလံုးၿပီးသြားၿပီ မို႔...jen ကိုေပြ႕ခ်ီကာ....
အိမ္ေအာက္ထပ္သို႔....ဆင္းသြားကာ....ျခံေစာင့္ဦးေလးကို...
သြား၀င္ေခၚလိုက္သည္။..."ဦးေလး....ဦးေလး...."
"ဟင္!..Lisa ေလးပါလား..သမီး jen ကို လည္း ခ်ီထားတယ္ဆိုေတာ့..ဘာျဖစ္လာတာလဲ..."
"ဦးေလး...Lisa ကိုစက္ေလွနဲ႔...နီးစပ္ရာ...ေဆးရုံ/ ဒါမွမဟုတ္...ေဆးခန္းကို..ေမာင္းပို႔ေပးပါ..."
"ေအေအ...လာၿပီ"
"ျမန္ျမန္လာပါ...ဦးေလးရာ.."
Lisa လည္း...jen ကိုေပြ႕ခ်ီထားတဲ့အတိုင္း..စက္ေလွဆီကို အျမန္သြားၿပီး...စက္ေလွေပၚသို႔ တက္လိုက္သည္။...
ဦးေလးလည္း...အနီးက ေက်းရြာမွာရွိတဲ့ ေဆးရုံကိုပို႔ေပးလိုက္သည္။...ေဆးရံုနားေရာက္သည္ႏွင့္...Lisa တစ္ေယာက္...jen ကိုအျမန္ပင္ခ်ီ၀င္လိုက္သည္။...
.
.
Lisa ၀င္လာတာကို nurse တစ္ေယာက္က...ေတြ႕ေတာ့..."ဒီက..လူနာ..ကဘာျဖစ္လို႔လဲဟင္!..."
"သတိလစ္သြားလို႔ပါ..ဆရာမ...အျမန္လုပ္ေပးပါ..ဆရာမရယ္...Doctor ရွိလားမသိဘူး.."
"ဟုတ္...ရွိပါတယ္
...ကၽြန္မေခၚေပးပါ့မယ္..""ဟုတ္...ျမန္ျမန္ လုပ္ပါဆရာမ..."
"လူနာကို..ကုတင္ေပၚတင္ထားလိူက္ပါေနာ္..."
"ဟုတ္"....
Nurse မေလးက..သူ႔ကို လူနာကိုကုတင္ေပၚမွာ...တင္ဖို႔မွားထားၿပီး...ထြက္သြားလိုက္သည္..။ခနၾကာေတာ့...ဆရာ၀န္နဲ႔ အတူ..ထို nurse မေလးျပန္၀င္လာသည္။..
YOU ARE READING
မုန္းလို႔မရေတာ့...💖ခ်စ္ေနမယ္...💖
Fanfictionအမုန္းကေန...အခ်စ္ကို... ကူးေျပာင္း တတ္ပါတယ္... ကိုယ္တိုင္က မထင္မွတ္တဲ့အခ်ိန္ေတြမွာေပါ့.. 💜💙❤💛