B-2

11 1 0
                                    

Dayanamadım, o yüzden yeni bölüm attım. Zaten kimsenin vote verdiği falan yok, takılıyorum kendi kendime.

-----------------------------------

Muz almak için yaklaşık 10 dakika yürümem lazımdı. Eve tek yakın market 4 sokak ötedeydi.

'she was 19 with a baby on the way.'

Kendi kendime şarkı söyleyerek yürüyordum. Her ne kadar etraftakiler tarafından biraz garip karşılansam bile bu benim en sevdiğim aktiviteydi, muz almaya giderken şarkı söylemek. Tek kelimeyle mükemmel.

'On the east-side of the city she was worki-

Tam yanımdan bir motosiklet geçerken aynası belime çarpmıştı. Şansıma tüküreyim.

'Yavaş be !'

Adam yavaşlayıp durmuştu. Sanırım aynası kırılmıştı. Ohh çok iyi olmuştu ona. Manyak herif daha doğru dürüst motor kullanamıyordu.

'Yolun ortasını kaldırım olarak kullanan ben değilim !'

Ah hem suçlu hem güçlü. Adam yavaş bir şekilde bana doğru yaklaşıyordu.

'Pardon YOLUN ORTASINDA ki bir insanı görmeyen de ben değilim ona bakılırsa.'

Adam tam önümde durmuştu. Yüzünde sinirli bir ifade vardı. Bende sinirli bir ifade takınmaya çalışmıştım.

'Bakın hanımefendi motorumun aynası kırıldı. Neden ? Ben söyliyeyim siz kaldırımın yanından yolun ortasına doğru geldiğiniz için.'

'Haa ! Ben mi kaldırımın yanından yolun ortasına gelmişim ? Şaka mı bu ?'

Ben en başından beri yoldan yürüyordum. Evet belki bu yanlıştı fakat, bu sokaktan zaten araba çok geçmezdi, bunun yanı sıra kaldırımlar da daracıktı.

'Şaka falan değil ! Sizin yüzünüzden canımın bir parçası olan motorumun aynası gitti siz 'şakağg mığ buuğğğ' diyorsunuz.'

'Tamam yeter sen yoluna ben yoluma.'

Bıkmıştım bu konuşmadan, bir yere varıcak gibi de değildi zaten. Adamın yanından geçip gitmek için sağ tarafa doğru bir hamle yapmıştım ki adam sol eliyle kolumdan tuttu. Ellerinde siyah bir eldiven vardı. Saçları kumral, gözleri yeşildi. Evet biraz onu incelemiştim yalan yok.

'Ne var ?'

Diye sordum bıkkın bir şekilde.

'Para diyorum. Tek başıma mı ödiyeyim ?'

Lan bir de ben mi ödiyeyim. Hem bana çarpan o !

'hem suçlusun hem güçlü. Bu ne ya ? Ben mi ödiyeyim birde.'

'Ben suçlu olduğum kadar siz de suçlusunuz. Bunu bilin yani.'

Nasıl ödiyecektim ki. Yanımda sadece muz param vardı.

'öğrenciyim ben.'

Diyebildim sadece.

'Ailenle iletişime geçicem o zaman.'

Bu hayatta olmaması gereken bir şeydi. Eğer anneme falan söylerse, benim kesinlikle tatile falan gitmeme izin vermezdi.

'Olmaz. Hem sen kaç yaşındasın Allah aşkına.'

'22 Sıra bende sanırım ama senin yaşını sormama gerek yok net 15 yaşındasın.'

Aptal. Sırf boyum 1.57 diye bir insan bu kadar küçük düşürülemezdi ki. Birde gülüyordu ! 19 yaşındayım ben !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çikolatalı MuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin