s

3.5K 232 89
                                    

bıraktığım şarkı ile okumanız tercih edilir, iyi okumalar.
---------------------

17 Eylül 2016, 00.29

jungkookskitty kullanıcı adını yetatagie olarak değiştirdi.
______

16 Eylül 2016

jeonjeongguk
Ayrılalım Taehyung. (19.35)

19.40 (jungkookskitty çevrimiçi.)

jungkookskitty
Jeongguk?  (19.45)
(mesajınız iletilmedi.)

Hayır hayır, bu bir şaka değil mi sevgilim? (19.48)
(mesajınız iletilmedi.)

Jeongguk ben gülmüyorum, bak elimde sana yaptığım kurabiyeler ile evine geliyorum. Sen kurabiyelere bayılırsın! (19.50)
(mesajınız iletilmedi.)

---------------------------

               jungkookskitty
Ciddi olduğunu düşünmemiştim Jeon.
Evini boyattırdığını söyleyip yanımda kaldığında bir gizem aramalıydım, evini sattığını düşünememiştim. (20.13)
(mesajınız iletilmedi.)

'Jeongguk sevgilim' diye bağırıp kapıyı heyecanla tıklattığımda yaşlı bir çift açtı eski evinin kapısını. (20.16)
(mesajınız iletilmedi.)

İlk kez kendimi yalnız ve yıkılmış hissettim. Deli gibi üşümeye başladım.
Şimdi ise evimdeyim Jeon. Yaptığım kurabiyeleri evinde karşılıklı yerken sana evlilik planı kurduğumu söyleyecektim aslında.
(22.23)
(mesajınız iletilmedi.)

Şimdi ise evimde uzandığında göğsüne sokulmuş beraber uyuduğumuz koltukta oturmuş senin için hazırladığım kurabiyeleri yiyerek anılarımız ile dolu olan kutuyu açtım. Sadece ağlıyorum.
(23.44)
(Mesajınız iletilmedi)

sen bana kıyamazdın Jeongguk, neden böyle yaptın? (00.00)

(mesajınız iletilmedi.)

🌻🌻🌻🌻🌻
!Tarih ve saatlere dikkat edin!
Arkadaşlar of berbat yazıyorum yanlışlarım varsa söyleyin. Veya nasıl yazarsam daha iyi olacağını falan. Aslında bir deneme şeyi gibi bir şey oldu bu, başladık bir yola hadi bakalım.

🌻,, ayçiçeği tarlası | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin