yazardan:
Taehyung telefonunun titremesi ile bildirim geldiğini anlamıştı. Yine Jimin bir şey yazmıştır düşüncesi ile bıkkınlıkla telefonun yanına giderken ekranda gördüğü bildirim ile gözlerini olabildiğince açtı.
Jeongguk ona yazmıştı, biricik sevgilisi. Kilit ekranını heyecanla açarak bildirime tıkladı. Aslında o bildirim gelmeseydi ve o da bildirime tıklamasaydı her şey daha güzel olacaktı belki de.
Yüzündeki gülümseme solarken elindeki su bardağını yere düşürmüştü. Taehyung'un kalbini anımsatıyordu bardak, yerde kırık ve dağılmış parçalar.
Cılız beden daha fazla kendini tutamamış ve yere düşmüştü yavaşça. Kırıklar ince bacaklarına batıp kanayabilirdi fakat canını acıtmazdı. Bu tarifsiz acıdan dolayı hissetmezdi bile, hissetmedi de.
bedeni titrerken gözyaşları istemsiz süzülüyordu yanaklarına doğru. Lanet Jeon iki cümlesi ile tekrar üzmüş, ümitlerini yok etmişti Taehyung'un. İnanmak istemiyordu, Taehyung'un her bir saç teline kıyamayan adam ona böyle demezdi. Belki de değişmişti, kim bilir?
Kendine zar zor da olsa gelebildiğinde ayağa kalkarak yere ve bacaklarına baktı. Ne kan ne de cam kırıkları önemli değildi şu anda, parçalanmış sızlayan kalbi bile. Sadece Jeongguk önemliydi onun için.
------
5 ocak 2017, gece yarısı.
yetatagie:
Bana gülerek sen böyle yaparsan sana küserim diyip kollarını önünde birleştirerek dudak büzdüğün zamanları hatırlıyor musun Gguk? Sırf küsme diye elimden geleni yapardım, en sonunda dudaklarımız birleşirdi hep.(02.44)
yetatagie:
Şimdi de elimden geleni yapmak istiyorum sevgilim, beni tamamıyla bırakmaman için.
Lütfen beni sev Jeon, güçlü değilim sona yaklaşıyorum sönmek üzereyim.(02.53)
jeonjeongguk:
senin sevgilin falan değilim.(03.00)
----------------------
ben jk böyle yapınca çok üzülüyorum tae çok minik bir bebiş kalbişi dayanmaz ki😿😿😿😔
taegguk ile kalın💞👋