5 ocak 2017, öğlen 13.55
yetatagie:
aklıma şu son zamanlar bir sürü anılarımız geliyor, gözlerim ister istemez doluyor.ayçiçeği tarlasına gittiğimiz günleri hatırlıyor musun Gguk?
orayı ikimiz de çok severdik, anılarımızın çoğu oraya aitti.Beyaz kapının gıcırtısı ile aptal ritimler oluşturur gülerdik daha sonrasında. Sen beni tahta salıncağa özenle oturtur yavaşça sallardın, güzel sesinle şarkılar mırıldanırkense ruhumu alır götürürdün.
Bazen de geceleri veya akşamları gelirdik. Kenarlarda bulunan minik ışıklar tarlaya ayrı bir hoşluk katardı. Ayçiçeklerinin arasına gelip toprağa otururduk, bazen de uzanır öylece izlerdik gökyüzünü.
Ben yıldızlara bakar ne kadar güzel olduğunu söylerdim sense bana doğru döner onların güzel bir yıldız mı olduğunu sorardın. Anlamaz bakışlarımla sana bakarken 'benim yıldızım kimseden güzel değil' derdin.
Daha sonra dudağıma minik bir öpücük kondurur gülümserdin bana. Ay ışığı beyaz tenine vurmuş şaheser gibi durdurturken gözlerimi çekemezdim üzerinden.
Beni bir yıldıza benzetip dururdun. Ya da bazen gökyüzünden kendimize bir yıldız seçerdik, en parlağını.
Bu anılar aklımdan çıkmıyor sevgilim. Kalbim sıkışıyor ve gözlerim doluyor tekrar tekrar.
Şimdi de isterdim seninle ayçiçeği tarlasında olmayı.
Seni öpmeyi, sana sarılmayı, senin olmayı.her geçen gün özlemim artıyor. saçların mı uzadı bilmiyorum, kaslarını geliştirdin mi bilmiyorum, hiçbir şeyi bilmiyorum senin hakkında artık.
korkuyorum Jeon, tamamıyla sönmekten korkuyorum. Yerimi yeni parlak yıldızlar alsın istemiyorum fakat günden güne sensiz sönüyorum.
(23.56)
!jeonjeongguk çevrimiçi.!
jeonjeongguk:
Bana yazmayı kes.
N'asıl hissettiğin veyahut sönüp sönmediğin umrumda değil.Seni üzdüğüm için kendimi sikeceğim.|
seni|
|(23.59)
----------ama ben ağlarım ki😿😭
yazarken ben bile duygulanıyorum uf😔