🍾 EPİSODE 2.5 🍾

17.2K 702 95
                                    

Arkadaşlar diğer bölümde yazım hatam varsa affola çok bölüm istendi bende hemen yazıp attın kontrol edemedim üzgünüm :(((
———

Lodos'dan:

Telefonuma son kez bakıp kapadım. Kafamı sağ tarafa çevirdim, sevgilim gülümseyerek bana geliyordu -onun sevgilim olduğuma hala inanamıyorum- Kocaman gülümseyip ona doğru koşup bacaklarından kavrayıp kendime çekip kocaman sarıldım. Kahkaha atıp bacaklarını belime sarıp oda kocaman sarıldı.

"Çooook özlemişim"

Gülümseyip kafa saladım

"Bende"

Yanağımdan sulu bir şekilde öpüp kucağımdan indi.

"İğrençsin"

"Sensin iğrenç"

Turuncu Sweatini düzeltip elimi tuttu. Bu yanını seviyordum işte, kimseyi umursamayan cesur olan yanını seviyordum.

"nereye gitmek istersin sevgilim?"

Arabaya ilerlerken sorduğum soruyla bana baktı ve düşünceli bir ifadeye büründü.

"Şey olabilir eee alış-veriş merkezine gidelim nolur~~" ("~" bu işaret cilve yaptığı anlamına geliyor wodkwkd)

Cilveni yerim ulan! Etrafa göz gezdirip dudaklarından koklayarak öpüp geri çekildim.

2 saat sonra:

"Lodos sence bu pembe Sweatshirttü mü alıyım? Yoksa mor olanımı"

Şöyle bir süzdüm onu.

"İkisinide alalım"

Dilini yanağımda gezdirdi.

"İkisine yetecek param yok seç birini"

"Mor"

Aslında pembeyi beğendiğini anlamıştım ama bilerek mor demiştim, pembe olanı ona ben alacaktım. Gözlerini yere eğip kafa salladı kasaya ilerlemeye başladık

"Sen parayı ver ben öderim yemek katından Heydönercinin masalarından birini kap"

Yanağından öpüp ona baktım, gülümseyip cüzdanını çıkarıp parayı verip gitti. Arkasından iç  çekerken o kata gidip pembe Sweatshirtten iki tane aldım, bir bana bir ona. Çift gibi yani. Kasaya gidip hepsini ödedim -mor Sweattin de parasını ben ödedim tabi- Heydönerin önüne gelip etrafa bakındım Gökşin beni görünce el salladı bende gülümseyip yanına ilerledim. Torbaları masaya koydum. Pembe Sweatlerin olduğu poşeti işaret etti.

"O nedir?"

Yüzündeki anlamaz ifade çok ısırılasıydı.

"Bilmem aç bak?"

Gözü parladı

"Hediye mi aldın bana?"

Gülüp kafa salladım, heyecanla poşeti aştı. İçindeki iki pembe Sweatshirttü görünce kocaman gülümsedi

"Çift gibi?"

Kafa salladım. Sandalyesinden kalkıp yanıma gelip yanağımı öpüp sarıldı

"Te-şe-kür e-de-riiiiim"

Heceleyerek söyleyince güldüm

"Bir şey değil hadi bir şeyler söyleyelim karnım acıktı"

Gülüp kafa salladı.

Akşam, Lodosun evi:

"Anneeee ben geldim"

Yüzümden silinmeyen mutluluk ifadesi, ağlamaktan helak olmuş annem ve sinirden köpüren babamı görünce silindi

"Ne oldu baba?"

Kızgın ifadesiyle yanıma geldi ve bana tokat attı. Tokat, bana?

"Sen nasıl yaparsın bunu bize? Bir erkekle nasıl birlikte olursun? NASIL İBNE OLURSUN SEN LAN soy adımız kirlenecek senin yüzünden. Benim artık bir oğlum yok, git bu evden. HASTASIN SEN HASTA bu hastalıktan kurtulana kadar sakın bu eve adım atma"

Şaşkınlığım üzerindeylen söylediği sözler canımı yaktı. Ben hasta değildim ki sadece aşıktım.

"Ne-neyden bahsediyorsun baba"

"BANA BABA DEME SENİN BİR BABAN YOK BU NE LAN BU NE SEN DEĞİL MİSİN BU?!"

Telefonundan ben ve Gökşin nin öpüşürken ki bir resmi vardı

"Baba açıklayabilirim ben-"

Bir tokat daha attı.

"NE AÇIKLAYACAKSIN LAN GİT DİYORUM EVİMDEN BİR OĞLUM YOK ARTIK BENİM"

Bende sinirlenmiştim ve patladım

"BEN HASTA DEĞİLİM bir oğul istemiyor musun? Tamam artık bir oğlun yok. Zaten bana hasta diyen vebalı bir baba bende istemezdim."

Bir kez daha vuracakken geri çekilip odama girdim. Kıyafetlerimi bir bavula yerleştirdim ve çantamı alıp salona bakmadan kapıyı çarparak evden çıktım. Şu an ihtiyacım olan sadece, onun kokusuydu.

———
ipek biraz mutlu olsalar ne olur amk Dediğinizi duyar gibiyim ama arkadaşlar bazı olayların gerçekleşmesi için bunun olması gerekiyordu. <3

Seviliyorsunuz 🌈

-İpek 'hanım'

Gay Bar /BxB/ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin