Arkadaşlar babam bana hediye almış PEMBE bir laptop almııış ve lanet olsun ki çok tatlı sldskdk bunun şerefine moralleri sikecek bir bölüm yerine çok tatlı bir bölüm yazdım ekdkekdkw
———
Gökşin:
Lodos yanımda boynu bükük oturuyordu. Bir odama gidelim ısıracaktım. Babam sıkıntı ile bir nefes aldı.
"Bak Lodos oğlum, inan bizim çocukla sevgili olduğunuzu bu şekilde öğrenmek istemezdik daha güzel, en azından bir akşam yemeğinde. Biz sizi destekleriz, sende bizim oğlumuz sayılırsın. İstediğin kadar burada kalabilirsin"
Annemle bakıştılar, sonra babam yüzünde bir sırıtmayla gözleri ikimizin arasında mekik dokudu.
"Ha bu arada damat gece çığlık sesi duymak istemiyorum *kahkaha* Hadi Şahika yatalım artık"
Ben utançla kafamı eğerken annem ve babam sırıtarak üst kata çıktılar. Odada sessizlik çöktü.
"Özür dilerim"
Bana döndü
"Ne yaptın ki sen? Neden özür diliyorsun?"
Yutkundum
"Benimle sevgili olmasan...sana düşman olmazlardı"
Elini belime atıp beni kendine çekti. Bu hareketiyle kalbim tekledi.
"İki şey söylemek istiyorum. Birincisi, bu ince belin beni tahrik etmekten başka bir işe yaramıyor. İkincisi, ben biseksüelim elinde sonunda öğreneceklerdi ve beni bu şekilde kabul etmeyeceklerse hiç etmesinler daha iyi. Ben sana aşığım, bir kadınla birlikte olup mutsuz olmaktansa seninle cehennemi yaşarım daha iyi. Ben seni istiyorum."
Ağzım açıldı. Bana gerçekten aşıktı. Gülümseyip dudaklarına yapıştım. Ellerimi boynuna dolayım daha çok yaklaştım. Gülümseyip belimi sevmeye başladı. Bu şekilde rahat edemeyince kucağına çıkıp boynumdaki ellerimi sıklaştırdım. Oda elerini kalçama atıp sıkmaya başlayınca ağzının içine doğru inledim, benim inlememle oda inledi. Nefessiz kalınca istemeye istemeye ayrıldık.
Geri çekilince karşımdaki manzarayla bile boşalacak gibi oldum. Dudakları öpüşmekten kızarıp şişmiş, gözleri kısık baygın bakışlı bir Lodos. Utanmasam 'SİK BENİ' diye bağıracaktım şimdi. Daha önce birlikte olmuştuk evet ama o zaman hatırlamıyordum ve nasıl bir histi hiç bilmiyordum
"Bakma"
Anlamazlıkla ağzımdan bir 'ha' sesi çıktı.
"Bana arzulu gözlerle bakma yokla seni bu koltukla beceririm"
Utançla kafamı eğdim. Ve karnına sert bir yumruk attım. Azgın nineler gibi baktığımı biliyordum bunu bana ima etmesine gerek yoktu. Kucağından kalktım.
"Hadi uyuyalım"
Yüzündeki şefkatli gülümsemeyle bana bakıp oda ayağa kalktı. Beni kucağına alıp üst kata çıkarmaya başladı. Gülümseyip ellerimi boynuna doladım.
"İyiki varsın"
"Sende güzelim, iyiki varsın"
——
Sizi bilmem ama ben bu bölüme kalbimi bıraktım 💖🏳️🌈-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay Bar /BxB/ Tamamlandı
Short StoryGökşin sıradan bir barmen, Lodos belalı bir tip ~homofobikler sağdan siktirin ~ucundan +18 ~Birazda aşk var #Boy'da 2. 🎊