Yarın okul var bi kaç bölüm de okulda yazim aldkkseelslkw
Güncelleme: Şu an okuldayım
——
Gökşin: Hani ayrılacaktın Ecemden?
Lodos: Evet ayrılıcam neden ki?
Gökşin: Kızın kucağına oturup sana sürtünmesine izin veriyorsunda ondan dedim wlslakkekskw
(Görüldü)———
Gökşin'den:
Mesajım üzerine Lodos, kucağındaki kızı kenara itti "Ecem kusura bakma ama çok orospusun şöyle sağdan siktirip gider misin? Ayrıldık" dedi. Masadaki herkes bunun olacağını biliyormuş gibi içkilerini içmeye devam ediyordu. Tabi Kemal Mustafanın erkek striptizciye bakmasını engellemeye çalışıyordu, komik ve tatlı bir çiftlerdi.
"NE DİYOSUN SEN BE? AYRILAMAZSIN BENDEN" Ecem Lodosun başında ona bağırmaya devam ederken Lodos kafasını omzuma koymuş telefonuyla birileriyle yazışıyordu. Ecem en son pes etmiş ve gitmişti, onun hayatıydı evet ama onun iyiliği içindi bu dediğim.
Lodos, Ecemin onu aldattığını biliyordu ama onu Tolgayla aldatığını bilmiyordu. Tolgadan da bu yüzden ayrılmıştım, hem beni arkadaşımın sevgilisiyle aldatmıştı hem de arkadaşımın aldatılmasına neden olmuştu. "Gökşin kulağan çok değişik lan" diğer yanımda oturan Yiğit delik kulağımın ortasındaki boşluktan parmağını geçirmişti. Bir kulağımın ortası geniş bir şekilde delikti ve o deliği kaplayan siyah bir küpe takıyordum.
(Anlatmak istediğim)
Kahkaha attım, diğer eliyle dudaklarımın iki yanındaki piercinglerle oynamaya başladı.
(Kastettiğim şey şu)
Lodos Yiğidin eline vurdu. "Siktir şurda amcık. Bak köşedeki çocuk yarım saattir seni kesiyor" dedi Lodos. Yiğit sırıttı, "Talibim çok desene ben bi konişiyim şu çocukla" dedi ve masadan kalkıp ilerideki sarışın çocuğa doğru ilerlemeye başladı. Mustafa sırıttı "O çocuğun yan sınıftaki ezik olduğunu biliyor değil mi?" Dedi. Yiğit, biraz egolu bir insandı, biseksüeldi, ve o çocuğu tanıyordum cidden ezik, pasif ve pek konuşkan bir insan değildi Yiğit sert pasiflerden hoşlanırdı. Yani Yiğidin isteyeceği türden biri değildi. Ama yakışırlardı. "Beyler size iyi eğlenceler biz arka odalardayız" dedi Mustafa ve Kemali kolundan tutup kaldırdı. Etrafı süzdüm, yarısı tanıdıktı. Hani okuldaki züppe bebelerdi yani.
Lodos kafasını kaldırıp bana baktı, hafiften sarhoştu. Ben mi? İnanın ismimi bile unuttum. "Cidden gay olsam ilk bana mı verirdin" kahkaha attım. Kolarımı boynuna dolayıp kucağına çıktım. "Gay olmana gerek yok kalksın yeter"
———
Kudurun qksnwkeenrk-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay Bar /BxB/ Tamamlandı
Short StoryGökşin sıradan bir barmen, Lodos belalı bir tip ~homofobikler sağdan siktirin ~ucundan +18 ~Birazda aşk var #Boy'da 2. 🎊