Güzel bölümlere hazır mısınız? Sınav ayı yaklaşıyor, kasım :) LGS umuyorum bana girmez :) LGS ye hazırlanan arkadaşlarım var mı? Ve ya kazandıysanız şu an hangi lisedesiniz? Öpüldünüz.(^3^)
——
Lodos: Aşkım
Gökşin: Efendim
Lodos: Sevgilim
Gökşin: Ne var Lodos? İyi misin
Lodos: Hala sevgilimiyiz diye kontrol yapıyordum da her neyse
Gökşin: Manyaksın sen, eeee nerdesin sen özledim
(Görüldü 14:38)Gökşin: Lodos ne oldu kötü bir şey mi dedim?
Lodos: Yavrum
Lodos: Öyle aniden özledim falan denir mi manyak mısın sen?
Lodos: Ya kalbime gelseydi?
Gökşin: Üzgünüm
Lodos: Neyse kantindeyim gel sana her şeyi anlatmak istiyorum.
(Görüldü 14:39)Lodos'dan:
Elimdeki kahvemi bitirip gelmesini bekledim, dünki itiraftan sonra bütün gün yapışık gezmiştik. Yani ben gezmiştim ı biraz bunalmıştı galiba, ama yani insan 3 yıllık aşkına ani bir karşılık alınca ölecek gibi oluyor, neyse. Kapıdan giren sevgilimle toparlanım ona gülümsedim. Oda bana gülümseyip yanağımdan öpüp karşıma oturdu. Bu ani hareketiyle bir an donup kalsamda toparlandım.
"Hadi anlatacak mısın artık?"
Meraklı sesiyle kafamı eğip anlatmaya başladım. Bu çok zordu benim için
"3 yıl önce okula yeni birinin geleceğini duyduğumda pek takmadım. Sıradan biri olabilirdin, daha sonra seni gördüm, ilk görüşte aşk derler ya? Ondan işte. Sonra gecem ve gündüzüm oldun. Deli gibi sevmedim seni aklım gayet başımdaydı. O gün Ecemle sizin bara geldiğimiz gün...sen çok sarhoştun, ben değildim. Sen bana yakınlaşınca *iç çekme* kendimi tutamadım, seninde rızan vardı. Biliyorum sen sarhoşken, aklın başında değilken sana dokunmamam gerekirdi. Çok özür dilerim. Ama...ama sana aşığım"
Yerinden kalkıp yanıma geldi ve bana kocaman sarıldı.
"So-sorun değil, en azımdan aklımda daha kalıcı bir anı olmasını isterdim"
Dedi kulağıma doğru. Sırıttım. Bu çocuğun hırçın halleri bir başka oluyordu be!
—-
Ay tatlışlar yha~~~ bunlar çok tatlı. Lodos zaten çok seviyom onuREKLAMLAR:
YENİ KİTABIM 'BAD' BOYU HALA OKUMAYANLAR HESABIMA GİRİP HARİKA BİR GAY KİTABA TASLAYA BİLİR :)))) DİĞER 10 KİTABIMA DA GÖZ ATABİLİRSİNİZ :)))
-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay Bar /BxB/ Tamamlandı
ContoGökşin sıradan bir barmen, Lodos belalı bir tip ~homofobikler sağdan siktirin ~ucundan +18 ~Birazda aşk var #Boy'da 2. 🎊