son

9 0 0
                                    


Uzun bir aradan sonra merhaba, var olan şu anki hiphop kültürü tam anlamıyla bir rezalet. Yanlış tanıtım ve pazarlama var fakat beş yıl önceki hiphop'a baktığımız da mc'lerin serseri adı altında anılmasına karşı önyargılar her geçen gün azalıyor ve hiphop kültürü yeryüzüne çıkıyor. Sözler kalitesini kaybediyor, ritimler sadeleşiyor ve heycanını kaybedip magazinleşiyor. Bu sıralar sert sözler yerini sekse ve paraya bırakmış durumda. Bu durum tamamen hiphop'u bitiriyor. Sanattan zanaata geçiyorlar. Evrim süreci içinde bu denli bir hızlanış doğru değildir. Alt yapı henüz oluşmamışken bu kutuplaşmaya yol açıyor. Rasyonalist bir düşünceden bi'anda sekse ve boş rhymlara tutundular. Retorik bir şekilde kafiye yapmaktansa daha basit tarzda devam ediyorlar. Mc'leri suçlamak istemiyorum. En iyi para kazanma tekniğini uyguluyorlar. Halk ne isterse onu veriyorlar. Herkes hayatta kalmak, para kazanmak zorunda. Olumsuzlukları eleştirdikten sonra pozitif olarak bakacak olursak; Halk artık arabalarda çalan ritimlere kulak veriyor ve onların gözünde bir serseri olmaktan çıktılar. Daha iyi ortamlarda üretmeye başladılar. Kaliteli kliplerin sayısı artıyor ve yabancı ülkedeki mc'lere ulaşım kolaylaşıyor. Artık sokak kavgaları ve sokak yaftası üstlerinden atılıyor. Artık olacakları hep beraber takip edeceğiz. Var olan düzen değiştiğinde veya bir hat, saf dışı kaldığın da buralara tekrardan yazılarımı paylaşacağım. Kendinize iyi bakın. Hiphopla kalın !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAVRAMLARLA HİPHOPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin